شش عامل منجر به عود بیماری مزمن کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

شش عامل منجر به عود بیماری مزمن کلیویبیماری مزمن کلیه یک بیماری دشوار است، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مشکل مداوم، ساخته شده است که آنها را بسیار ناراحت است. به همین دلیل بیماری مزمن کلیه معمولا عود؟ چه عواملی باعث آنها را به آن عود؟

1. سرماخوردگی و عفونت های

سرد و عفونت یکی از عوامل شایع ترین که منجر به عود بیماری مزمن کلیوی هستند. آب و هوا سرد و یا تغییر گرفتن اگر مردم توجه نمی کند، سرد خواهد شد. در همان زمان، عفونت شایع مبتلا به عفونت تنفسی، عفونت های دستگاه ادراری، ضربه پوست، عفونت، و غیره منجر به عود بیماری مزمن کلیه.

2. نگهداری پیشگیرانه در جای خود نیست، توجه به رژیم غذایی پرداخت نمی

عدم پیروی از دستورالعمل های دکتر برای جلوگیری و به منظور توسعه یک رژیم غذایی در رژیم غذایی روزانه خود، خوردن بیش از حد سدیم و پتاسیم رژیم غذایی، افزایش بار بر روی کلیه ها و قلب، می تواند عود بیماری کلیه می شود.

3. غرق

Overworked و منجر به عود بیماری مزمن کلیه، به عنوان یک جنبش تیز، ماندن تا دیر وقت بیدار، اضافه کاری.

4. فشار خون بالا

لینک تنگاتنگ بین فشار خون بالا و بیماری کلیه، بیماری های کلیوی می تواند فشار خون بالا و فشار خون بالا نیز می تواند بیماری کلیه می شود می شود.

5. داروهای نفروتوکسیک

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها را از مواد مخدر را برای ایجاد ثبات در وضعیت، اما بسیاری از داروهای نفروتوکسیک، مثل آنتی بیوتیک، ضد درد، ضد التهاب غیر استروئیدی، عامل های مختلف آنژیوگرافی. از این داروها به بیماری نفروتوکسیک کلیه می شود.

6. احساسات منفی

خلق و خوی است به طور قابل توجهی به این بیماری را تحت تاثیر قرار، احساسات منفی و نوسانات خلقی تبدیل انگیزه های قوی تر برای عود بیماری کلیه است.

شش عامل است که می تواند به عود بیماری مزمن کلیوی منجر شود، بنابراین من امیدوارم که شما نیاز به جذب تعداد زیادی از توجه در زندگی روزمره، پیشگیری از ابتلا به عفونت آنفولانزای، حفظ یک رژیم غذایی سالم و معقول، اجتناب از ورزش بیش از حد، کنترل فشار خون، اجتناب از مواد مخدر نفروتوکسیک و حفظ روحیه ی خوب





:: برچسب‌ها: عفونت,بیماری مزمن کلیه,فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: