بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند به شما غذا خوردن پاپایا
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند به شما غذا خوردن پاپایاشکست kochkovoy کلیه آسیب جدی به دلایل مختلف می باشد. از نظر بالینی به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است، پیش آگهی جدی یکی از بیماری های تهدید کننده زندگی مهم است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه محدودیت های سخت غذایی، آنها می توانند پاپایا می خورند؟

به طور کلی، رژیم غذایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به کالری بالا، پروتئین کم حجم-بالا، یک رژیم غذایی کم فسفر با اسیدهای آمینه ضروری مربوط به ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب.

پاپایا دارای ارزش غذایی بالا و اهمیت مواد مخدر، مواد تشکیل دهنده آن سرشار از ویتامین A، ویتامین B کمپلکس، ویتامین C و ویتامین E، فیبر زیاد، مواد معدنی، آنزیم عناصر وجود دارد. بر اساس گزارش، اگر مردم به طور منظم غذا خوردن پاپایا خوبی برای بدن است. پاپایا مغذی و حاوی کالری کمتر، خوب برای از دست دادن وزن، و پاپایا کمک می کند تا دفع سموم از بدن است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می تواند پاپایا بخورند. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به دلیل کاهش عملکرد کلیه، سموم نمی تواند به درستی از بدن دفع، اغلب خوردن پاپایا می تواند کمک گرفتن از سموم خلاص شوید. علاوه بر این، وجود دارد نیز ممکن است پاپایا یبوست و سایر علائم معده، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اغلب خوردن پاپایا همچنین ممکن است علائم سرگیجه بهبود، تهوع و افزایش اشتها. پاپایا حاوی بسیاری از β کاروتن است که یک آنتی اکسیدان طبیعی و دارای اثر ضد سرطان است. به نظر می رسد آن پاپایا دارای مزایای بسیاری است، اما همچنین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کمک می کند، به دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند پاپایا می خورید؟

اگر چه پاپایا می تواند اشتها در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد، افزایش ایمنی، مهار رشد سلول های سرطانی است، اما پاپایا غنی از پروتئین، چربی و پاپایا (قلیایی) هستند، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید کمتر غذا خوردن وجود دارد.

به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می تواند پاپایا با توجه به شرایط خود را به خوردن مقدار لازم پاپایا خوردن، اما کمتر مجهز، می تواند تحت هدایت یک پزشک،.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پروتئين ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: