اشتها با بیماری کلیه پلی کیستیک: چه کاری انجام دهید؟
نوشته شده توسط : rshaole

اشتها با بیماری کلیه پلی کیستیک: چه کاری انجام دهیدبسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک از دست دادن اشتها شکایت دارند. پس چه باید کرد برای بهبود اشتها؟ خوانده شده در.

به عنوان یک قاعده، pochek- پلی کیستیک یک بیماری ارثی می تواند نشانه ها و عوارض مختلف شود.

خب بیماری کلیه پلی کیستیک به عنوان اشتها تاثیر می گذارد؟

- هنگامی که کلیه کیتس کوچک هستند، آنها می توانند آسیب به بدن ایجاد نمی کند. اما با توسعه کیست در کلیه آنها عملکرد کلیه را بدتر کند. با این حال، ضایعات و سموم مختلف در خون تجمع می یابد. این مواد مضر تحریک معده، منجر به تهوع و استفراغ. این اشتها uhudschaet.

تکنیک های کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به بهبود اشتها.

polznyh اشتها مصرف مواد مغذی تاثیر می گذارد و در نتیجه سوء تغذیه وجود دارد و بدتر این بیماری است. و به این ترتیب ما نیاز به بهبود اشتها.

در مرحله اول، لازم است به انجام تمرینات سبک مانند پیاده روی و آهسته دویدن، تای چی و یوگا. این ورزش ها نور به شما کمک کند اشتها را بهبود بخشد.

در مرحله دوم، به دنبال یک رژیم غذایی کم نمک، کم چربی، ویتامین ها بالا لازم است. تغذیه مناسب نه تنها فراهم می کند مواد مغذی لازم کافی، بلکه در کلیه ها، علائم kotroliruet و عوارض، مانند فشار خون بالا و پروتئین را کاهش می دهد بار.

سوم، ما باید به رشد کیست را متوقف و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. داروهای چینی میکرو Osmotherapy پزشکی می تواند از تکثیر غیر طبیعی سلولهای اپیتلیال و سلول های پوشش ترشح توبولار کلیوی مهار، برای جلوگیری از رشد کیست، دیواره کیست برای افزایش نفوذپذیری و فشار در داخل و خارج از دیواره کیست، به طوری که مایع ممکن است از بدن گرفته شده است. و به این ترتیب کیست را کاهش دهد. علاوه بر این، آنها می توانند با التهاب و عفونت مقابله، حذف استاز خون، به گسترش عروق خونی و کاهش ماتریکس خارج سلولی برای بازگرداندن عملکرد کلیه است. با بهبود عملکرد کلیه را بهبود می بخشد اشتها.

بیماری کلیه پلی کیستیک باید در اسرع وقت درمان می شود. برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما.





:: برچسب‌ها: طب چینی,علائم بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: