پلی کیستیک: علل و علائم
نوشته شده توسط : rshaole

پلی کیستیک: علل و علائمسندرم تخمدان پلی کیستیک چیست؟

پلی کیستیک - یک بیماری است که می تواند در زنان در هر سنی توسعه و در نقض سطوح هورمونی که در آن چرخه قاعدگی زن ورقه، در مرحله درست از تخمک گذاری رخ نمی دهد. به منظور درمان این بیماری در زمان شروع، شما باید به طور منظم با متخصص زنان، چرا که پلی کیستیک ناباروری خطرناک است. اگر دکتر به این بیماری در آغاز توسعه آن را پیدا کرد، آن کمک خواهد کرد برای جلوگیری از نتایج فاجعه آمیز این بیماری است.

علل تخمدان پلی کیستیک

علت پلی کیستیک ممکن است هیپوترمی، سرد و گرم، تغییر آب و هوا، استرس، ارث، اختلالات هورمونی.

اگر شما نقض شده است عملکرد تخمدان از هیپوتالاموس، هیپوفیز، آدرنال، تیروئید، آن علت پلی کیستیک می شود.

این را باید در بیمارستان انجام می شود، نه تنها ما بلکه بالینی، آزمایش هورمونی برای رد کردن تشخیص اشتباه.

در پلی کیستیک نظر می رسد بیش از حد رشد بدن مو، قاعدگی نامنظم، اندازه تخمدان را افزایش می دهد با توجه به این واقعیت است که زن دارای اضافه وزن به نظر می رسد. این علائم ممکن است در اوایل نوجوانی ظاهر می شوند، در صورتی که بیماری به شدت بیان شده است.

علائم پلی کیستیک

ممکن است درد شکم، آکنه، پوست چرب صورت و مغز وجود دارد، به طوری که مو چرب می شود. تاخیر ثابت ماهانه و نشانه ای از تخمدان پلی کیستیک، و گاهی اوقات چرخه برای شش ماه شروع می شود. گاهی اوقات وزن شروع به افزایش ده کیلوگرم، هر چند بدون هیچ دلیل روشنی برای این تغییرات بود.

درمان پلی کیستیک

در پلی کیستیک بدن زن مقدار هورمون های مردانه را افزایش می دهد. برای درمان بیماری داروهایی که میزان این هورمون را کاهش می دهد تجویز کند. همچنین، داروهای مختلف که باعث تحریک تخمک گذاری وجود دارد. با افزایش وزن چشمگیر نیاز به کاهش آن.

اگر هورمون ها کمک کننده نبود؟

سپس دکتر عملیات کم اثر تجویز. این یک روش است که در آن تخمدانها قطع تکه های کوچک به اندازه یک مثلث است. کاهش نمی دوختن نیست، اما به سادگی براکت بسته شود. چنین عمل - لاپاراسکوپی - منجر به بلوغ به موقع از تخمدان با توجه به آزادسازی هورمون.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال http://www.hospital-kidney.com/for-patients/. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: علائم,علل,تخمدان پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: