چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب احساس ضعف
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب احساس ضعفبیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب احساس ناتوان را تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی و کار، و چرا؟ علل بسیاری از خواب آلودگی خستگی، رونق، بسیاری از افراد که آن را به دلیل خستگی کار و وحشت، تفکر است که اگر کمی استراحت، و نشانه بهبود خواهد شد، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، اولین نشانه های کاهش عملکرد کلیوی، خواهد بود نزدیک به 100٪ از بیماران، اما آن را جلوه ای از ترین به راحتی نادیده گرفته به طوری که اغلب این بیماری به تاخیر می باشد. علائم خستگی علت را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:

1، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است که بسیاری از سموم انباشته شده در بدن، مانند کراتینین و نیتروژن اوره خون و فنل ها و برخی از سموم دیگر، کاهش حرکت دودی دستگاه گوارش برای نفوذ در هضم و جذب، و در نتیجه کاهش جذب مواد مغذی، حتی سموم باعث تهوع، استفراغ، بنابراین از دست دادن مواد مغذی بیشتر، زوال فیزیکی است.

2 با توجه به از دست دادن خون مزمن است. سم بیش از حد بالا تمایل به خونریزی گوارشی، تظاهرات بالینی خون در مدفوع، حتی خونریزی معده جدی و استفراغ.

3، نارسایی مزمن کلیوی توسعه از نفریت مزمن طولانی مدت است. تظاهرات اصلی نفریت مزمن پروتئینوری، هماچوری است. بنابراین بیماران باید در رژیم غذایی کم پروتئین، کاهش بار پروتئینوری و سوخت و ساز کلیه. زیان بزرگی و عدم مصرف طولانی مدت انسان سرب پروتئین به سوء تغذیه انسان است.

4، باعث کم خونی. هنگامی که نارسایی کلیوی، کاهش ترشح اریتروپویتین، همراه با مصرف مواد مغذی فقیر و از دست دادن خون و سموم آسیب مزمن به سلول های قرمز خون، بیماران مبتلا به کلیه اغلب با درجه کم خونی ناشی از کمبود اکسیژن بدن مختلف، باعث خستگی، سرگیجه و ناراحتی همراه است.





:: برچسب‌ها: کراتینین,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: