علل افراد مبتلا به سردردهای مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

علل افراد مبتلا به سردردهای مبتلا به نارسایی کلیهدر زمانی که بیمار در کلیه مرحله نارسایی کلیوی، به همراه کاهش شدید در عملکرد کلیه هستند، عوارض بسیاری وجود دارد، مبتلا به بسیاری از علائم، سردرد یک علامت شایع است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اغلب خلق افسرده، سردرد، خواب خوب نیست. با این حال، که موجب شده است تا یک بیمار سردرد، بیمار باید از شر این پدیده خلاص شدن از شر؟

علل بسیاری از سردرد در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، از جمله:

1، فشار خون بالا کاهش عملکرد کلیه منجر به ترشح رنین آنژیوتانسین و، باعث فشار خون بالا، فشار خون بالا خطرناک است چرا که می تواند مشکلات جدی شود. مانند فشار خون بالا، می تواند اسپاسم عروق خونی بیمار منجر به سردرد می شود. علاوه بر این، اگر بیماران را مصرف بیش از حد از داروهای کم فشار، بیمار نیز به نظر می رسد سردرد.

2 نوروتوکسین: کاهش در عملکرد کلیه منجر به تعداد زیادی از محصولات متابولیک تجمع در خون، برخی از سموم ممکن است سیستم عصبی یک بیمار آسیب بزند، می تواند به بسیاری از مشکلات، مانند سردرد، سرگیجه، خواب آلودگی، و دیگران منجر شود.

3، هیچ تعادل الکترولیتی: کلیه می تواند تعادل الکترولیتی تنظیم، کاهش عملکرد کلیه و اختلالات الکترولیت تحت تاثیر قرار سیستم عصبی-عضلانی، مانند پتاسیم، هنگامی که یک بیمار این مواد موانع آنها سردرد را داشته باشند.

4، ادم مغزی: بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است به احتمال زیاد به ادم شدید در واقع، ادم مغزی می تواند باعث فشار خون بالا، نفوذپذیری عروقی ممکن است بیمار را تغییر دهید.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,علامت,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: