درمان این بیماری سوم مرحله کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

درمان این بیماری سوم مرحله کلیویاز نظر بالینی، نارسایی کلیوی به سه مرحله تقسیم شده است، مرحله اول تابع جبران کلیوی، ازوتمی، این مرحله دوم، شکست مرحله سوم کلیه است. هنگامی که یک بیمار مرحله سوم نارسایی کلیه بوده است، نشان می دهد که آنها در مراحل اولیه اورمی هستند، و اگر شما درمان به موقع و موثر را ندارد، این بیماری ادامه خواهد داد به بدتر شوند. درمان زودرس، بیشتر شانس درمان. بیماری کلیوی مرحله III در دیالیز معمولا لازم است. استفاده از طب سنتی چینی و طب غربی تنها آن را تا به برخی از محدودیت ها، بنابراین ما به طور موثر طب چینی و غربی ترکیب. بنابراین درمان تصفیه خون و میکرو نفوذ درمانی چینی ترکیب کاملی از روش های درمانی طب نوآورانه به دنیا آمد، این درمان را شکست بیماری کلیوی شدید مزمن دشوار است به درمان است.

در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله سوم به طور کامل با خون آلوده، کلیه ها به شدت ضرب دیده شده است، فیبروز شدید عملکرد کلیه به 10 درصد کاهش داد. بنابراین، اگر شما می خواهید برای درمان بیماری کلیوی مرحله سوم باید شروع به قفل فیبروز بلوک، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، بازگرداندن عملکرد کلیه است. درمان برای تصفیه خون می تواند کمک به بدن از شر مواد زائد و سموم از سوخت و ساز بدن خلاص شدن از شر، تمیز کردن خون آلوده به حمایت از سدیم، پتاسیم، کلسیم و ثبات و تعادل اسید و باز الکترولیت. نفوذ پزشکی درمان مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی ممکن است به طور موثر نفوذ ضایعه در کلیه ها، تخریب آلاینده ها، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک (فاگوسیتوز) از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی را تقویت می ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر کند. در حال حاضر، درمان تصفیه خون و میکرو نفوذ از طب سنتی چینی در درمان ترکیبی بهترین درمان برای درمان بیماری مزمن کلیه، ساخته شده اثر درمانی خوبی در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، هنگامی که سه درمان به موقع است، احتمال بالایی از درمان وجود دارد.

ما یک بیمار با نارسایی مزمن کلیه، نزد ما آمد، ما از Mikro- چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، دهان (گرفته شده به صورت خوراکی) طب چینی و طب غربی مناسب برای کمک به بیمار برای کنترل وضعیت خود و کاهش این بیماری است.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,نفوذ میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815