به عنوان درمان طب غربی از بیماری کلیه پلی کیستیک؟
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان درمان طب غربی از بیماری کلیه پلی کیستیک؟درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است رفتار مادام العمر دوره های سرپایی و بستری پزشکی تکرار و مطابق با رژیم غذایی را ادامه داد.

در طراحی رژیم غذایی روزانه باید اولویت برای مواد غذایی مغذی با پروتئین کافی داده می شود و تا حدودی در چربی، کربوهیدرات و نمک محدود شده است. این مهم است که اطمینان حاصل شود مقدار انرژی کافی از رژیم غذایی روزانه، و دریافت vitaminopreparatov.

همانطور که برای درمان پزشکی بیماری کلیه پلی کیستیک، کاملا نشان می دهد دوره های دوره ای از آنتی بیوتیک (طولانی تر از طبیعی)، مصرف مزمن مواد مخدر برای کاهش فشار خون.

از روشهای جراحی موجود درمان این بیماری در سال های اخیر، بیشتر مورد استفاده سوراخ (سوراخ) قلم مو پوست با حذف مطالب خود را. دستکاری تحت سونوگرافی یا سی تی اسکن انجام شده است و در حدود هر شش ماه تکرار می شود. یک جایگزین برای این روش تنها عمل جراحی باز در کلیه ها باشد.

همه روش های سنتی درمان بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند تنها به عنوان یک کمکی و تنها پس از مشورت با دکتر خود درمان می شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: