افزایش کراتینین در آسیب رساندن به بیماران
نوشته شده توسط : rshaole

افزایش کراتینین در آسیب رساندن به بیمارانکراتینین بالا را می توان با کسی که بیشتر از زمان در زیر آوار به سر برده بود شناسایی شده است. مشخصه برای این وضعیت آسیب بافت ماهیچه ای است که در مقادیر زیاد به جریان خون کراتینین افزایش می دهد.

اختلال عملکرد تیروئید

یک آزمایش خون برای تیروئید kreatininFunktsiya افزایش یافته است، که به نوعی از بیماران مبتلا به این بیماری، "ری." افزایش تولید هورمون ترویج تجزیه عضلات، و در نتیجه فرد شروع به از دست دادن وزن به سرعت، بدون دلیل آشکار است. در این وضعیت، غلظت کراتینین، بطور قابل توجهی افزایش می یابد.

آن را یافت که کراتین است که نه تنها در خون منتشر شد، اما علاوه بر این در ادرار موجود است. از مقدار استاندارد کراتین هنگام رمزگشایی است تجزیه و تحلیل انجام وضوح نشان می دهد که چگونه به خوبی کلیه در حال کار موثر و در انسان است. سطح عادی از این ماده در مردان می رسد در حدود 18 میلی مولار، کمتر از نرخ در زنان (حدود 16 میلی مول). در مواردی که سیستم بد عملکرد دفعی کلیه، ارزش شاخص "کراتین" در نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دست کم گرفت. دلیل کم ارزش گذاری یکی دیگر از کراتین در تجزیه و تحلیل می تواند در نظر گرفته شود، از کم خونی بیماری انسانی یا آسیب عضله اسکلتی در بیمار است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,آسیب ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: