بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی که آیا به غذا خوردن خیار؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی که آیا به غذا خوردن خیارهمه ما می دانیم نفروپاتی دیابتی، به دلیل مشکل از دلایل، آن را دشوار است به درمان و بیماران اغلب مقدار زیادی از درد رنج می برند، اما تا زمانی که بیماران مبتلا به حفظ روحیه ی خوب، درمان، حفظ یک شیوه زندگی سالم، شما به طور موثر می تواند کنترل این بیماری است. به خصوص رژیم غذایی روزانه باید توجه بیشتری به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پرداخت. بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانند خیار می خورند؟

خیار یک عمل کاهنده قند خون، آنها مانند میوه ها و سبزیجات و همچنین می باشد. بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب می تواند تعداد مورد نیاز بخورند. علاوه بر این، خیار نیز حاوی اسید الکل می تواند کربوهیدرات به چربی را مهار کند. و خیار فیبر نیز غنی است برای ترویج اجابت مزاج، افزایش سرعت و کاهش دفع کلسترول و مت برخی از اثر.

خیار است حرارت بسیار پایین، فشار خون بالا، کلسترول بالا و چاقی ادغام با نفروپاتی دیابتی، خیار یک سبزی خوب است.

اما به یاد داشته باشید که شما باید ترشی خیار تازه خوردن نیست، به دلیل محتوای بالای نمک از خیار شور، خیار ترشی مضر: کاربران با بیماری کبد، بیماری های قلبی عروقی، دستگاه گوارش، و فشار خون بالا. علاوه بر این، افراد مسن که دارای طحال و معده، درد شکم، اسهال، سرفه، نیز باید کمتر غذا بخورید.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,خیار ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: