اختلال در کیست های کلیه (2)
نوشته شده توسط : rshaole

اختلال در کیست های کلیه (2)کیست کلیه یک بیماری شایع کلیه ها باشد، خود را در این واقعیت است که در یک کلیه یا دو کلیه به نظر می رسد یک یا چند کیست، آنها را در اندازه متفاوت است، با جهان خارج متصل نیست نشان می دهد. کیست پر از مایع است. کیست های کلیوی عمومی: کیست های ساده کلیوی، کیست کلیه نزدیکترین لگن و بیماری کلیه پلی کیستیک، و غیره. اگر که درمان نشود، کیست کلیه می تواند بسیاری از عوارض باعث:

کیست سرطانی

اگر بیماران مبتلا به کیست های کلیوی پیچیده در طبیعت، می کند و درمان به موقع دریافت نمی کنید، به عنوان بیماری همچنان به افزایش، بیماران خواهد شد با حمله به سرطان مواجه شده است. وقتی از دست دادن وزن بدن، افزایش سرعت رسوب گلبولهای قرمز، و یا به نظر می رسد افزایش سلول های قرمز خون، دقت وجود داشته باشد.

هیدرونفروز

انسداد دستگاه ادراری نارسایی کلیه باعث افزایش لگنچه کلیه و آتروفی همراه با بافت کلیوی پس از یک دوره معینی از زمان، ادرار ممکن است کشیده نشده است، لومن افزایش فشار گسترش، اختلال عملکرد کلیه، آسان به رشد در اورمی.

میکرو نفوذ درمانی از طب چینی یک درمان موثر برای کیست های کلیوی است. طب چینی می تواند بازی را کامل به اثربخشی با استفاده از فن آوری های پیشرفته برای استخراج مواد فعال دارویی چینی را، مواد مخدر است که به راحتی توسط بدن جذب می شود، بازی یک اثر درمانی قوی. در این روش درمانی درمان موضعی است، با استفاده از نفوذ و نفوذ دستگاه های موثر، مواد مخدر می تواند در کلیه آسیب دیده، کمک می کند که بدن برای جذب، محدود به کاربران جلوگیری از عوارض جانبی داروها و درمان های دیگر راحت تر می شود به سرعت بیشتر.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: