نوشته شده توسط : rshaole

علائم دیابت (1)علائم دیابت را می توان به دو دسته تقسیم می شوند: در مرحله اول، عملکرد اختلالات سوخت و ساز است که اکثر بیماران مبتلا به دیابت نوع 1. یکی دیگر از رده عملکرد عوارض حاد و مزمن مختلف است. علاوه بر این، دیابت به راحتی می توانید به نفروپاتی دیابتی منجر بدون درمان به موقع. به طوری که علائم خاص دیابت؟

1. ادرار کردن بیش از حد

این امر به دلیل سطح قند خون بالا، قند خون و آستانه کلیوی بیشتر (8.89 ~ 10.0 میلی مول / L). توسط گلوکز فیلتراسیون گلومرولی را نمی توان به طور کامل لوله کلیوی که منجر به osmoticheskimu diurezu.Chem قند خون بالاتر، دفع ادرار، بیش ادرار باز در آشامیدن. مقدار ادرار برای 24H افزایش تا 5000 ~ 10000ml. آستانه Nopochechny گلوکز در افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های کلیوی را افزایش می دهد، که باعث اختلال در دفع ادرار، دفع ادرار بیش از حد ممکن است به افزایش متوسط ​​در سطح قند خون می شود آشکار است.

2. نوشیدن بیشتر

سطح قند خون بالا به طور قابل توجهی افزایش یافته است اسمولالیته پلاسما، همراه با ادرار فراوان، آب بیش از حد و کم آبی potereniem داخل سلولی بدتر سطح قند خون بالا، و اسمولالیته پلاسما قابل توجهی افزایش یافته بیشتر، که باعث تحریک مرکز تشنگی، نوشیدنی بیمار بیشتر، پلی اوری بدتر.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: علائم دیابت,ادرار کردن بیش از حد ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: