بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی در مورد چگونگی به صرف ماه های گرم تابستان
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی در مورد چگونگی به صرف ماه های گرم تابستانفصل تابستان، بیمار باید ریز تنظیم احساسات، مانند باغبانی، خوشنویسی، خواندن، شطرنج، و غیره، می تواند خلق و خوی شاد، ترویج توانبخشی نفروپاتی. میوه و سبزی گیاهان تابستان درجه، رنگ، طعم و مزه و خنده دار اشتها، اما در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نمی تواند مجهز شده است، به طوری که به افزایش بار بر روی کلیه نیست.

گرمای تابستان، تعداد بیماران کلیوی، مانند بستنی یا نوشیدنی سرد برای رفع تشنگی خود را، در صورتی که سوالات Tanliang به اسهال حاد پس از آن بیماری تکرار و یا حتی بدتر، آن را باید با احتیاط محصولات سرد سرد استفاده می شود.

همچنین یک ترش، مواد غذایی فاسد برای جلوگیری از بیماری های گوارشی است که بهبود اثر میگذارد. او باید ملایم باشد به هضم، نور و مغذی دستور العمل، نشاسته نیلوفر آبی تغذیه ریشه، فرنی نیلوفر آبی، نیلوفر آبی فرنی برگ، فرنی لوبیا قرمز.

دمای اتاق نباید بیش از حد کم، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نباید بیرون می آیند، بنابراین اتاق باید در یک تهویه بزرگ، روشن و با روح، قرار گرفته است، برای حفظ درجه حرارت خاص. هوا نمی باید تعیین شود بیش از حد کم، سمت چپ و راست پایین تر از درجه حرارت در فضای باز 6 ℃ مناسب، و یا آسیب پذیر را به تغییرات ناگهانی در دما و محل سرد و سرد. سرد یکی از عوامل اصلی که منجر به عود و تشدید بیماری مزمن کلیه است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: