نکته بهداشتی نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

نکته بهداشتی نفروپاتی دیابتیبر اساس این مطالعه، نفروپاتی دیابتی تبدیل شده است بیشتر علت مستقیم بیماری کلیه، و احتمال از مردم بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی در حال افزایش است. برای کمک به بیماران تر نفروپاتی دیابتی از دست بدهد، متخصصان کلیه ما سه راهنمایی برای درمان این بیماری داده اند.

1، از نزدیک فشار خون خود را مانیتور کنید

برخی از اشتباهات دارو در طول درمان نفروپاتی دیابتی، بسیاری از افراد اهمیت زیادی متصل به سطح قند در خون، اما نادیده گرفته سطح فشار خون است. سطح فشار خون و پیش آگهی نفروپاتی دیابتی از نزدیک به هم پیوسته. اگر به خوبی کنترل شده نیست، که می تواند این بیماری در شرایط عادی را سخت تر کند، فشار خون باید در 130 / 75mmHg داشت. اگر شما می توانید یک کنترل خوبی از فشار خون ممکن است به سطح GFR کمک به کم کردن سرعت درجه نارسایی کلیوی.

2، می تواند به دلخواه نمی توان افزایش پروتئین

آلبومین بدن و درمان پلاسما یک اشتباه رایج نفروپاتی دیابتی است. پروتئین و هیپوآلبومینمی در مراحل پیشرفته نفروپاتی دیابتی رخ می دهد، به طوری که آنها شوید و بیشترین تلاش به مصرف پروتئین، اما همه این چیزها غیر قابل استفاده هستند. بسیاری از پروتئین خواهد شد در 48 ساعت آینده تولید می شود. از همه بدتر، این پروتئین ها می شود آسیب بیشتر کلیه است.

3. آیا دیورتیک استفاده نکنید

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، ادرار آور است که جدید نیست. اما بسیاری از پزشکان را بیماران توجه به این دیورتیک. همه ما می دانیم که بیماران دریافت دیورتیک ها، افزایش ادرار، برای کاهش ادم، اما در همان زمان تورم از حد می تواند به عدم تعادل الکترولیت و افزایش صدمه به کلیه ها می شود. مهمترین آن این است که آن می تواند مشکل را در ریشه بیماری های کلیوی را حل نمی کند.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,درمان نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: