بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در می تواند به شما نوشیدن چای سبز
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در می تواند به شما نوشیدن چای سبزهمه ما می دانیم که بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در نیاز به یک رژیم غذایی سخت برای کنترل این بیماری است. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در می تواند به شما چای سبز می نوشند؟ در این مقاله به پاسخ ارائه می کنند.

1. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در اغلب رنج می برند پروتئینوری شدید این منجر به کاهش ایمنی. بنابراین patsientys IgA نفروپاتی مستعد ابتلا به عفونت است. مطالعات نشان می دهد که چای سبز می تواند ایمنی را تقویت کند. پلی فنول چای سبز ممکن است التهاب را مهار، کاهش زمان التهاب می شود.

2. ingredientrasteniya فعال در چای سبز شامل پلی، و کافئین، که می تواند گردش خون را تسریع، کاهش ویسکوزیته پلاسما، کاهش تجمع سلول های قرمز خون و مهار تجمع پلاکتی، به منظور کاهش تشکیل لخته خون.

3. همچنین با توجه به از دست دادن مقدار زیادی از پروتئین با بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در اغلب از اختلال متابولیسم چربی و چربی خون رنج می برند. قطعات و اجزای موجود در چای سبز، داشتن اثر کاهش سطح چربی خون، ممکن است از شکل گیری چربی را کاهش دهد و مانع از جذب روده از اسیدهای چرب اشباع است.

بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در چای سبز می تواند نوشیدنی، اما تعداد نوشیدن چای سبز باید بر وضعیت جسمی خود را از بیمار بر اساس، بیمار باید به دنبال توجه پزشکی.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,چای سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: