چگونه برای جلوگیری از نفریت مزمن در زندگی روزمره
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از نفریت مزمن در زندگی روزمرهبا افزایش تعداد بیماران مبتلا به نفریت مزمن، مردم اختصاص بسیار جید hronicheskimu توجه. به منظور جلوگیری از حمله به نفریت مزمن، ما را مجبور به انجام کار پیشگیرانه در زندگی روزمره خود.

بنابراین، در زندگی روزمره، چگونه برای جلوگیری نفریت مزمن؟

1. توسعه عادات خوب برای حفظ یک شیوه زندگی طبیعی است. شرکت در فعالیت های مورد نظر. همچنین باید ورزش را تقویت، اما اجتناب از خستگی.

فقط در این راه می توانید تناسب اندام و مقاومت از ارگانیسم را بهبود بخشد.

2. برای حمایت از یک رژیم غذایی متعادل، اجتناب از غذاهای با پروتئین بالا. اجتناب از پرخوری، گرسنگی و غذا خوردن ناپایداری. خوردن میوه های تازه و سبزیجات بیشتر.

3. نوشیدن مقدار زیادی آب در هر روز، در غیر این صورت کلیه ناسالم. به کلیه های سالم،

شما باید جلوگیری از رذیلت.

داروهای نفروتوکسیک 4. اجتناب از بعد از شما مریض، شما باید برای رفتن به بیمارستان برای درمان به طور منظم، اجتناب از مصرف دارو نامناسب است.

5. حفظ روحیه ی خوب، اجتناب از فشار روانی بیش از حد. فشار بیش از حد می تواند به رسوب مواد اسیدی است که سوخت و ساز طبیعی را تحت تاثیر قرار می شود. مقررات مناسب از خلق و خو و می توانید خود قانون اساسی قلیایی فشار آن حمایت، در نتیجه جلوگیری از وقوع بیماری است.

6. کنترل دقیق دیابت می تواند خطر ابتلا به اورمی را کاهش دهد. نفروپاتی دیابتی تاثیر جدی بر کیفیت زندگی بیماران است. بنابراین، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید دانش غنی تر از پیشگیری و درمان دیابت، از دیگران دریافت کنید. با مداخله فعال اوایل می تواند توسعه نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه جلوگیری می کند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: دیابت,Brightism ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815