دلیل این که چرا بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه دچار کم خونی
نوشته شده توسط : rshaole

دلیل این که چرا بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه دچار کم خونیکم خونی کلیه این واقعیت است که عوامل مختلف منجر به آسیب کلیوی، نارسایی کلیه است، کاهش عملکرد کلیه، کاهش دفع متابولیت، افزایش احتباس. علاوه بر تورم، علائم و نشانه های فشار خون بالا، کم خونی علائم شایع بیماری های کلیوی است.

1. کاهش در اریتروپویتین. بیماری کلیوی ناشی از اختلال عملکرد کلیوی، کاهش اریتروپویتین کلیوی است که تشکیل و بلوغ سلول های قرمز خون در استخوان تاثیر می گذارد. این مهم ترین علت کم خونی کلیه است.

2. خونریزی. در این دوره از بیماری مزمن کلیه، به خصوص در پایان به نارسایی مزمن کلیوی، بیماران اغلب خونریزی کرده اند. به عنوان مثال، خونریزی از بینی، خونریزی لثه، سوء جذب گوارشی از فقر آهن از آهن در بدن، منجر به کم خونی کلیوی.

3. در پایان به نارسایی مزمن کلیه، به عنوان مثال در اورمی، تجمع زیادی از مواد مضر در بدن، که سرکوب عمل مغز استخوان گلبول های قرمز izhizn سرعت بخشیدن به تخریب سلول های قرمز خون، همه این رو به کم خونی.

4. سوء تغذیه. بیماری کلیوی نیاز به کنترل طولانی از مصرف پروتئین، افزایش مقدار پروتئین در ادرار، در نتیجه کاهش غلظت پروتئین در پروتئین پلاسما به عنوان خوراک خون کم خونی کلیوی کاهش ناشی از آن.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کم خونی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: