پورپورا نفریت
نوشته شده توسط : rshaole

پورپورا نفریتپورپورا نفریت - به دلایل مختلف بسیاری از آسیب از پارانشیم کلیوی مزمن باعث شده است. بنابراین، کلیه ها می توانید انواع زائد سوخت و ساز دفع نیست و ممکن است برخی از هورمون های غدد درون ریز، سپس زباله و غدد درون ریز متابولیک هورمون در بدن حفظ و شناسایی اثرات سمی را مختل نمی کند.

علائم نفریت معمولا به نظر می رسد در عرض یک ماه از بیماری، گاهی اوقات برخی از علائم رخ داده در 3-6 ماه یا بیش از 2 سال پس از این بیماری است.

مفهوم اصلی sleduyushem klinichesnie است

1. هماچوری

هماچوری هماچوری ناخالص و هماچوری میکروسکوپی است، ظاهر او را با ثبات و گسسته. علاوه بر این پورپورا نفریت افزایش پس از infenktsii و حمله بنفش. در بیشترین موارد این بیماری به درجات مختلف albuiminuriyu.

2. آلبومینوری

با درجات مختلفی از آلبومینوری است لزوما به شدت از هماچوری متناسب نیست. برخی از بیماران ممکن است به عنوان سندرم نفروتیک و یا سندرم حاد کلیه آشکار.

3. فشار خون بالا

فشار خون بالا معمولا lёgim است، و بدیهی است که مردم با فشار خون بالا به دلیل پیش آگهی ضعیف.

4. علائم مشترک

بیش از نیمی پورپورا نفریت بیماران مشکلات در مفاصل، در درجه اول در مفاصل بزرگ را داشته باشد.مفاصل متورم و دردناک اصلی در اطراف.

5. علائم در دستگاه گوارش

نزدیک به دو سوم از بیماران درد شکم و تهوع و استفراغ.دستگاه گوارش نیز ممکن است خونریزی و تورم داشته باشد.

6. دیگر

برخی از بیماران دارای عملکرد طبیعی کلیه، اما تعداد کمی از حال ارتفاع گذرا از کراتینین و نیتروژن. برخی از بیماران دچار تورم، ترین lyuley با نور است. در بیماران مبتلا به ادم در مرحله حاد اغلب فشار خون افزایش می یابد. علل ادم همراه با از دست دادن پروتئین، پروتئین معده و روده، تغییرات در نفوذ پذیری مویرگی. علاوه بر این، بیماران معمولا با درد در مفاصل پورپورا پوست، و درد شکم و ضعف عمومی همراه است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیوی، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق تلفن + 86-311-89261580 یا پست الکترونیک hospitalkidney@hotmail.com یا اسکایپ: hospital.kidney.





:: برچسب‌ها: علائم , پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: