چه آسیب نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : rshaole

چه آسیب نفروپاتی IgA درIgA نفروپاتی (1gAGN) است که توسط یک گروه از بیماری ها از نمونه پاتولوژی ایمنی منطقه مزانژال گلومرولی با بیماری رسوب IgA در دانه بر همراه نیست. این ایمنی نام تشخیص پاتولوژیک IgAGN، بالینی هماچوری گلومرولی نفریت، یکی از علل اصلی نارسایی کلیوی end-stage است. نظر فعلی سندرم پاتولوژی بالینی مستقل است. آسیب کلیوی شایع عمومی است به انواع زیر تقسیم می شوند:

اولین قسمت از هماچوری

اغلب در بسیاری از عفونت ها از دستگاه تنفسی 1-3 روز هماچوری آشکار، همچنین به عنوان فارنژیت هماچوری همزمان، نفریت و دیگر مدار حس حاد شناخته شده بودند ایجاد می شود. ادرار مورفولوژی سلول های قرمز خون به تغییر شکل اصلی، نشان می دهد هماچوری گلومرولی. درد شکم ممکن است به حالب تحتانی شریان های کوچک و یا التهاب غشاء مخاطی دستگاه گوارش، یک واسکولیت سیستمیک ظرفیت کوچک مربوط می شود. همچنین در زیر میکروسکوپ الکترونی نشان عروق آسیب روده نکروز fibrinoid، IgA و C3 نشان داد، و حمایت از رسوب فیبرین IgAGN دستگاه گوارش نیز آسیب دیده است. کمر درد با احتباس ادراری و یا الیگوری موقت می تواند لخته شدن خون کوچک در انسداد دستگاه ادراری ناشی از یک پدیده موقت چین.

در مرحله دوم، سندرم نفروتیک

برخی از بیماران مبتلا به فشار خون، هماچوری. به عنوان اسکلروز گلومرولی هیستوپاتولوژی و عروق کلیوی اسکلروز پیش آگهی ضعیف. بیمارستان کودکان شانگهای 20 مورد IgAGN، که آشکار به عنوان نفروتیک اختصاص 9 مورد (47٪)، می تواند در یک نسبت معینی از کودکان دیده می شود IgAGN گزارش شده است.

ثالثا، سندرم نفروتیک

این نوع کار هماچوری میکروسکوپی، تورم خفیف بدون علامت، اغلب به عنوان آنفلوآنزا پس از مدارهای گلومرولونفریت تشخیص داده نشد، اغلب در غربالگری بررسی ادرار یافت و ثابت شده بوسیله بیوپسی.

چهارم، پروتئینوری

پروتئینوری به عنوان اولین علامت در بسیاری از کودکان پروتئینوری نارسایی کلیوی خفیف یا متوسط ​​بدون تورم و سایر علائم را نشان داد.

پنجم، گلومرولونفریت سریعا پیشرونده

نادر است. هماچوری آشکار به طور مداوم، پروتئینوری با قلبی همراه است، دخالت مغز، وخامت شدید در عملکرد کلیه در کوتاه مدت، یک طیف گسترده ای از بیوپسی کلیه (50٪ -100٪) در قالب هلال گلومرولی وجود دارد. هماچوری شدید می تواند به علت انسداد حاد توبولار کلیوی لوله سمیت هموگلوبین و نکروز توبولی رخ می دهد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,فرزندان,بیماری کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: