کلیه افزایش کراتینین، به راحتی به اورمی منجر
نوشته شده توسط : rshaole

کلیه افزایش کراتینین، به راحتی به اورمی منجرافزایش کراتینین عمدتا به آسیب سلول کلیوی خود را که منجر به فیبروز کلیه به علت، واحد فیلتراسیون عملکرد کلیوی توسط بافت فیبروز جایگزین شد، سرعت فیلتراسیون به عنوان یک نتیجه از کراتینین، اوره، اسید اوریک، و غیره کاهش می یابد، نمی تواند جدا شود. پروتئین و نشت خون مخفی است که عمدتا به سلول های کلیوی آسیب خود را، فیبروز کلیوی، نفوذپذیری غشا فیلتراسیون گلومرولی، پروتئین ها و سلول های قرمز خون از نشت به علت. طب غربی است که معمولا فقط برای دیالیز اورمی یا پیوند کلیه. و بعد از پیوند کلیه، میزان بقای 5 ساله کلیه در حدود 50٪، 10 ساله و نسبت بقاء در حدود 30 درصد و هزینه سالانه ضد رد است طول می کشد حدود 3-5 میلیون نفر است. درمان زودرس در حال حاضر مهم است تعداد زیادی از دارو ساده خوراکی برای تحریک دستگاه گوارش قوی، موثر بر هضم و جذب، آن را نمی خواهد قادر به تعمیر کلیه های آسیب دیده اصل، اما بار در سم زدایی کلیه ها نیز افزایش می دهد.

پیشرفت اورمی، باعث آسیب بافت کلیه نشان بسیار جدی است، که منجر به تعداد زیادی از سموم انباشته شده در بدن را می توان منتشر شد، ارگان های مختلف از آسیب بدن، به طوری که هر سبب ضایعه عضو بدن پیشرفت بیشتر خواهد شد مسمومیت اورمیک بالینی همراه تعدادی از علائم و نشانه ها وجود داشته باشد آسیب ارگان های متعدد. مانند نارسایی شدید قلب، کم خونی، فشار خون بالا، عدم تعادل شدید الکترولیت و اسیدوز متابولیک، و همچنین وضعیت فعلی بی حالی خود را، ضعف، خارش، محلی، زرد کم رنگ، زبان زرد ضخامت تایوان و غیره.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: اورمی,افزایش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: