علل تشکیل کیست های کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

علل تشکیل کیست های کلیویکیست های کلیوی رنج اندازه اشاره جمعی را با جهان خارج توده کیستیک در کلیه انسان را در ارتباط نیست، بیماران به کیست رویداد کلیوی بازگشت، درد شکم مناسب نیست حتی برای هماچوری، و در نتیجه بیماران با نقص عملکرد کلیه، کیست بالینی کلیه تقسیم میشوند سه نوع، یعنی کیست بزرگسالان کلیه کیست های ساده کلیه، کیست های کلیه، به دست آورد.

دلیل برای تشکیل کیست های کلیه؟

عوامل مستعد کننده علل کیست های کلیوی در خارج از علل ژنتیکی است. به احتمال زیاد، علت کیست های کلیوی علل خارجی رژیم غذایی، خستگی، خلق و خوی، مواد سمی کلیه، عفونت زخم. در محرکهای خارجی به کلیه ها، تکثیر غیر طبیعی سلول، سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی، اختلالات متابولیسم پایه ممکن است به ترشح احتباس مایعات، ادم ناشی از مایع کیست منجر شود. دلیل اینکه بعضی بیماران کیست حساس به رشد، در موارد شدید می تواند تهدید کننده زندگی است. اگر یک فاکتور مستعد کننده تحریک کیست غیر حساس کلیوی در بیماران مبتلا به زندگی طولانی همراه، بدون هیچ گونه نفوذ است.

کلیه پلی کیستیک دلایل تورم بزرگسالان: بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان کیست کلیه مادرزادی ارثی است. پارانشیم کلیه پلی کیستیک با تعداد بی شماری از اندازه های مختلف، که با کپسول کیست دایره خارج حاوی یک مایع ارتباط برقرار نمی پر شده است، چشم کوچک نمی توانید ببینید، می تواند چند سانتی متر بالا، به اصطلاح بیماری کلیه پلی کیستیک. او شب ادراری، درد پشت، فشار خون بالا را نشان داد. هماچوری آزمایش ادرار، مقدار کمی از پروتئین اغلب به آرامی در نارسایی مزمن کلیه ایجاد می شود. 10 درصد از بیماران مبتلا به سنگ کلیه پلی کیستیک، 30٪ از افراد مبتلا به کبد پلی کیستیک. پزشکان با تجربه با اولتراسوند B، urography وریدی می توان با این کیست کلیه تشخیص داده میشود.

ساده کیست های کلیوی دلیل: کیست های ساده کلیوی ممکن است اختلالات کلیوی مادرزادی، کلیه طرفه یا دو طرفه و یک یا چند بعد از کیست دور را با جهان خارج ارتباط برقرار نیست، به طور عمده یک طرف، به طوری که کیست های ساده pochek.Zabolevaemost کیست های ساده کلیوی را می توان به راحتی با سن، افراد بالای 50 به انجام B، 50٪ را می توان در کیست های کلیوی در بر داشت. از آنجا که B-اولتراسوند، CT، می توان با این بیماری تشخیص داده میشود.

کیست های کلیوی به دست آورد باعث: کیست های کلیوی به دست آورد، عمدتا به دلیل اورمی یا دیالیز قبل از اتفاق افتاده است. صرف نظر از سن، و همچنین به عنوان مدت دیالیز. کیست های کلیه کلیوی در ادبیات، دیالیز برای بیش از سه سال، اکثریت کیست بیماران گزارش نشده بود. این کلیه حداقل چهار قطر کیست بزرگتر از 2 تا 3 سانتی متر، برخی از کیست می تواند عفونت و حتی سرطان، B و یا CT مافوق صوت می تواند بیماری را تشخیص رخ دهد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: علل,کیست کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: