دستور العمل های رژیم غذایی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

دستور العمل های رژیم غذایی دیابتیما توصیه می کنند که افراد مبتلا به دیابت از انواع و اقسام غذاها، اما شما می توانید هر گونه مواد غذایی را نمی خورند. بیماران دیابتی مبتلا به بیماری های کلیوی نیاز به مقدار کمی پروتئین، فسفر کم، بلکه نیاز به اندازه کافی آمینو، ویتامین ها، مواد معدنی و کالری است.

1. کنترل از گیاهان مصرف پروتئین. بیماران مبتلا به دیابت نیاز به کنترل مصرف کربوهیدرات، بنابراین ما نیاز به مکمل پروتئین های گیاهی. اما پروتئین های گیاهی حاوی مقدار زیادی از پایگاه های پورین، مصرف بیش از حد خواهد شد بار در کلیه ها و پروتئین های سنگین افزایش می دهد، که منجر به آسیب کلیوی. بنابراین باید دانه های سویا، لوبیا ماش، شیر سویا و دیگر محصولات پروتئین محدود می توانید آنها را با ماهی، میگو، ogurtsaii دریا و دیگر myasami postnyit بالا جایگزین.

2. چربی را محدود کند. اگر شما بیماری کلیه، شما باید مصرف خود را از چربی محدود، چرا که چربی می تواند آترواسکلروز را تشدید کند. شما می توانید روغن نباتی به جای چربی حیوانی استفاده کنید، stitelnogo dozara روزانه masladolzhna در 60-70 گرم کنترل می شود.

3. به اندازه کافی گرم است. ما توصیه می کنیم به خوردن برنج کمتر، آرد، غلات، غلات، حبوبات، و غیره dalee.I وجود دارد توصیه می نشاسته گندم، نشاسته ذرت، نشاسته سیب زمینی، آرد سیب زمینی، نشاسته کاساو یا مانیوک، درخت ساگو، رشته فرنگی ماش، ژلاتین و غیره.

4. نمک غذا. نمک خوراکی به ازای هر نفر در هر روز بین 2-3 گرم، 1 گرم معادل نمک به 5 میلی لیتر سس سویا.

5. آب. هنگامی که یک بیمار با تب، استفراغ، اسهال باید آب بیشتری پس از بهبودی روزانه بیش از 1200 میلی لیتر آب اضافه کنید.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: محصولات,بیماران دیابتی مبتلا به بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: