لازم به ذکر است که یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

لازم به ذکر است که یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتیرژیم غذایی کنترل: یک رژیم غذایی برای افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید به طور عمده محدود به دلیل دیابت از طریق مواد غذایی بیشتر ایجاد می شود، به خصوص در فصل زمستان، دما کاهش یافته، کاهش تعریق، افزایش ترشح مختلف گوارشی، اشتها و حتی با شور و نشاط بیشتر است که یکی از عوامل افزایش سطح قند خون، پس از آن باید تحت هدایت یک دکتر انجام شود را به یک رژیم غذایی سالم، کنترل رژیم غذایی مانند برنج، آرد و غذاهای نشاسته، قند ممنوعیت و شیرینی سازی، هنگامی که گرسنه، بیمار ممکن است دیگر محصولات، از جمله محصولات سویا، محصولات لبنی اضافه ، گوشت، و غیره، از سبزیجات تازه تر، به منظور رفع نیازهای بدن است.

ثبات عاطفی: استرس، اضطراب و وحشت، و غیره دیابت ممکن است بدتر کند. ما می بینیم که نوسانات خلقی لینک نزدیک با دیابت، عصب سمپاتیک، می تواند باعث گلیکوژن کبد به خون منتشر شد، می روم سطح قند خون خود را به افزایش است، که منجر به عود و یا کاهش اثر درمانی، بنابراین بیماران باید یاد بگیرند که کنترل احساسات خود و حفظ ثبات عاطفی.

پیشگیری عفونت: بسیاری از بیماری ها، عمدتا به دلیل عوارض ناشی از عوامل عفونی. مانند دستگاه تنفسی، پوست، عفونت های دستگاه ادراری از عوارض شایع دیابت، شاید حتی مرگبار باشد. توجه باید پرداخت شود برای تمیز کردن پوست، باید اغلب حمام، درمان به موقع ضایعات پوستی، فولیکولیت را. توجه به بهداشت دهان، صبح و عصر به پایبندی به مسواک زدن دندان های خود را بعد از خوردن غذا. بیماران دندانپزشکی باید درمان را در زمان نیاز به درمان فارنژیت مزمن فعال، سینوزیت، برونشیت، برای از بین بردن خطر ابتلا به ذات الریه دریافت.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی, ثبات عاطفی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: