چه میوه فشار خون بالا بیماران مبتلا به نفروپاتی C باید
نوشته شده توسط : rshaole

چه میوه فشار خون بالا بیماران مبتلا به نفروپاتی C بایددر بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون ج شرایط سخت غذایی، پزشکان معمولا توصیه می کنند که برخی از آنها frukty.Potomu تازه میوه است که می تواند ویتامین ها nuzhye بدن مکمل خوردن، اما این بدان معنا نیست، که با ان آنها را به خوردن تمام میوه. بنابراین، آنها باید خورده شود؟

1. آناناس

آناناس سرشار از کربوهیدرات، چربی، پروتئین، ویتامین، کلسیم، phosphorane، آهن، کاروتن، اسید نیکوتین، اسید اسکوربیک، و غیره این کمک می کند به هضم غذا، عمدتا به دلیل پروتئین حاوی آناناس. این آنزیم می تواند پروتئین در معده نابود کردن، برای دوباره پر کردن آنزیم گوارشی بدن، به طوری که بیمار به عملکرد طبیعی گوارش از معده. علاوه بر این، پروتئازها آناناس برای درمان نفریت، فشار خون بالا مفید است.

2. انبه

مقدار کاروتن از انبه است به ویژه بالا، خوب برای چشم انداز، و مرطوب ویتامین انبه kozhu.soderzhanie بیش از میوه های معمولی و می تواند کلسترول را کاهش دهد و انبه triglitseridov.Est می تواند همچنان به مقدار مصرف ویتامین C، و می تواند بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند. اجتناب از انبه که سیر و دیگر مواد غذایی تند.

از میوه ها مانند پرتقال، سیب، موز، گلابی، کیوی، خرمالو، آناناس، گردو، هندوانه: در کوتاه مدت، بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون ج باید غذاهای پتاسیم بیشتری مصرف کنید. و برخی از مواد غذایی: لوبیا قرمز، گوجه فرنگی، کدو سبز، کرفس، قارچ تازه و انواع سبزیجات برگ سبز. موز سرشار از پروتئین، قند، پتاسیم، ویتامین A و C. می موز حاوی بیش نفریت ipatsient سدیم با فشار خون بالا و ادم محدود کردن مصرف نمک. اگر بیماران جید اغلب خوردن موز، شما مقدار زیادی از مصرف نمک و در نتیجه بار کلیه است. تورم، igipertoniya و سایر علائم نیز uvelichivatsya.Poetomu بیماران مبتلا به فشار خون بالا اغلب می تواند موز بخورند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون,میوه ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: