پاتوژنز نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : rshaole

پاتوژنز نفریت لوپوس1. پاتوژنز

پاتوژنز نفریت لوپوس در حال حاضر هیچ، آزمایش های خاص تایید تکرار بر روی حیوانات سازگار با یافته های بالینی است. در حال حاضر، بسیاری از محققان بر این باورند که برخی از آنتی ژن خارجی (به عنوان مثال، ویروسی) و آنتی ژن های درون زا (مانند DNA، پروتئین مورد نیاز آنتی ژن سطحی لنفوسیت ایمنی)، عملکرد سیستم ایمنی بدن بیماران مبتلا به گسترش سلاح های هسته بسیار غیر طبیعی لنفوسیت ها، تولید تعداد زیادی از اتو آنتی بادی، و با آنتی ژن مناسب به شکل کمپلکسهای ایمنی سپرده در گلومرول از نفریت لوپوس در پاتوژنز اولیه است. آنتی بادی های DNA و غشای پایه گلومرولی اتصال و ضد DNA به صورت محلی تشکیل و در گردش کمپلکسهای ایمنی نیز می تواند به نفریت لوپوسی شرکت کنند. برخی از اجزای آسیب دیده از مکمل به سلول های قرمز خون و فاگوسیتها تراکم گیرنده FC C3b و یا کاهش می یابد ترخیص کمپلکسهای ایمنی در توانایی افزایش رسوب کمپلکسهای ایمنی در بافت کاهش، افزایش آسیب بافتی. فعال سازی حساب کاربری مکمل، فرم تومور کبدی، تجمع لکوسیت، منتشر شد یک سری از واسطه های التهابی و سایتوکاین ها، منجر به التهاب عروق خونی کوچک و آسیب گلومرولی. در همان زمان، یک لکوسیت مشخص شده کلیه بینابینی و نفوذ ماکروفاژ، که چسبندگی سلول (ICAM) وجود دارد و متصل به آنتی ژن MHC. شدت بیماری بینابینی کلیه معمولا مطابق با ضایعات گلومرولی.

2. آسیب شناسی

از آنجا که پاتوژنز BH بسیار پیچیده است، به طوری که تغییرات پاتولوژیک نیز متنوع و متفاوت هستند، گلومرولی هر بیمار، رگ های خونی بینابینی و کوچک ممکن است بین تغییرات مختلف در توبول های کلیوی بوجود می آیند. نفریت لوپوس تغییرات عمده بافت گلومرول، اما تغییرات کیفی در عروق خونی کوچک، و همچنین تعیین پیش آگهی در بیماران کلیوی. آسیب پاتولوژیک کلیه بستگی به تعداد و شدت بارش آنتی بادی ناشی از واکنش التهابی. رسوب ثابت از آنتی بادی ها، و هنوز هم باعث التهاب در نهایت منجر به آسیب دائمی است. ضایعات او به عنوان "حلقه سیم" شکست مشخصه: پس از ترک غشای پایه سپرده های اندوتلیال، میکروسکوپ الکترونی و ایمونوفلورسانس تحت بسیاری از سپرده های اندوتلیال، نفریت لوپوس یک ویژگی مهم از صدمه به کلیه ها است. بدن هماتوکسیلین: بدن، به طور کلی در نظر گرفته خسارت سلولی علت ضد هسته ای باعث در نقطه ای، رنگ آمیزی با هم آمد هسته ای؛ نکروزان واسکولیت: مویرگها و نکروز پالپ مویرگ. میکروسکوپ الکترونی، سپرده متراکم الکترون، تکه تکه شدن هسته ای، ذرات ویروس مانند و اجزاء. ایمونوفلورسانس: سپرده منتشر دانه IgG و اساس C3.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,بیماریزایی ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: