A0: b0:  بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا چه باید توجه به در زندگی روزمره
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا چه باید توجه به در زندگی روزمرهبیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا و خانواده های آنها در مورد این واقعیت است که بیماران مبتلا به فشار خون بالا باید نفروپاتی در زندگی روزمره خوردن نگران کرده است. به دنبال این مسائل در جزئیات.

در مرحله اول، رژیم غذایی باید در حد متوسط

آیا مواد غذایی شور خوردن، در غیر این صورت به راحتی به سخت شدن سرخرگها و فشار krovyanymu بالا منجر شود. برخی از بیماران می تواند فشار خون را کنترل رژیم غذایی خود را کنترل کنید. رژیم غذایی کم نمک می تواند افراد را به دور از داروهای فشار خون بالا خاصی ماندن کمک کند.

دوم، بیماران باید مصرف چربی را کاهش می دهد

زمان پخت به استفاده از روغن های گیاهی کوچک، و برخی از اسیدهای چرب غیر اشباع وجود دارد. مانند روغن ماهی است. آنها برای کاهش ویسکوزیته چربی خون، استاز خون و مفید برای جلوگیری از ترومبوز مفید هستند. روغن ماهی حاوی انعطاف پذیری زیادی را می توان نتیجه گرفت که انیدرید، که می تواند پارگی عروق خونی جلوگیری از، و یا جلوگیری از عوارض ناشی از فشار خون بالا.

سوم، مصرف مقدار کافی پروتئین

به طور کلی، مصرف پروتئین ماهی در هفته 2-3 بار می توانید انعطاف پذیری و نفوذپذیری عروق خونی را افزایش دهد، آزادسازی نمک، به طور کلی می تواند فشار خون را کاهش دهد. با این حال، در صورتی که بیمار علایم نارسایی کلیه است، مصرف پروتئین باید بر این اساس کاهش می یابد.

رابعا، یک چربی حیوانی کمتر و شیرینی وجود دارد

شکر حاوی مقدار زیادی شکر، که به چربی تبدیل شده و ذخیره شده در بدن انسان، می تواند شریان ها می شود. چربی حیوانی حاوی مقدار زیادی کلسترول، که سطح کلسترول از ریه ها، کلیه ها، مغز، قلب و عروق را افزایش دهد، .Thus، بیماران باید مصرف بیش از حد از این چربی، اجتناب کنند.

پنجم، در شرایط عادی، محصولات پتاسیم، پتاسیم پایین بیمار مفید هستند، علاوه بر این، ترک سیگار و نوشیدن بسیار ضروری است، مصرف بیش از حد و آشامیدنی می تواند مغز و کلیه و آسیب قلبی شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: زندگی روزمره,نفروپاتی فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815