نفروپاتی IgA در اولیه علت است؟
نوشته شده توسط : rshaole

نفروپاتی IgA در اولیه علت است؟IgA به رسوب بر اساس، به طور عمده در دستگاه تنفسی فوقانی (و یا گاستروآنتریت حاد، پریتونیت، استئومیلیت، و غیره) را از 1 تا 3 روز ظاهر می شود.

اولیه نفروپاتی IgA، که عملکرد و نحوه تشخیص؟

در مرحله اول، شرح حال و علائم پزشکی

به طور عمده در دستگاه تنفسی فوقانی (و یا گاستروآنتریت حاد، پریتونیت، استئومیلیت، و غیره) از 1 تا 3 روز بعد از یی هماچوری مکرر برای چند ساعت تا چند روز، ممکن است به هماچوری میکروسکوپی تبدیل، ممکن است با درد شکم همراه است، کمر درد، درد عضلانی و تب. برخی از بیماران، نتایج در بررسی ادرار غیر طبیعی، پروتئین بدون علامت و (یا) هماچوری میکروسکوپی، تعداد کمی از بیماران مبتلا به هماچوری مداوم و درجه های مختلف پروتئین را می توان با ادم و فشار خون بالا همراه است.

دوم، معاینه یافت

بسیاری از آنها علائم غیر طبیعی نیست، برخی از بیماران ممکن است منطقه کلیه درد کوبه ای دارند، تورم و خفیف فشار خون بالا تا متوسط ​​است.

سوم، تست های آزمایشگاهی

بیشتر خفیف تا متوسط ​​پروتئین (<3 گرم / D)، هماچوری پلئومورف، انواع یا مخلوط بودند. برخی از بیماران افزایش غلظت IgA سرم، IgA در سرم پلیمر ویژه فیبرونکتین (IGA-FN) بیشتر قابل توجه است. شما می توانید ترخیص کالا از گمرک کاهش می یابد کراتینین و نیتروژن اوره خون و کراتینین سرم uvelichivaetsya.Po تشخیص بالینی اولیه نفروپاتی IgA در عنوان (التهاب) داشته باشد. بافت کلیه باید پس از تشخیص بیماری های ایمنی انجام می شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,دلیل ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: