درمان از طب سنتی چینی برای نفروپاتی فشار خون بالا و پایین کراتینین
نوشته شده توسط : rshaole

درمان از طب سنتی چینی برای نفروپاتی فشار خون بالا و پایین کراتینیننفروپاتی فشار خون بالا یکی از عوارض جدی ناشی از فشار خون بالا ترین است. هنگامی که عملکرد کلیه دچار اشکال است، متابولیت های که توسط کلیه ها پاک نمی شود، منجر به کراتینین بالا و بیماری های دیگر. این مواد در بدن بدون شک بدن انسان آسیب برساند باقی می ماند، پس از آن بسیار مهم است به منظور کاهش سطح کراتینین. امروز ما در حال حاضر، به عنوان طب سنتی چینی برای کاهش کراتینین سرم.

1. بخور درمانی: ترکیبات فعال مواد مخدر می تواند بدن را در یک زمان را وارد کنید، و دیواره عروق، ترویج گردش خون و لایروبی کانالهای انرژی. از آنجا که فشار خون کاهش خواهد شد.

2. حمام درمانی: ماده فعال همان است که در بدن در طول زمان شامل جکوزی، بیماران خواهد بود عرق کردن بیشتر یا ثانیه peeing به دلیل اثر دارو. همچنین این روش سم زدایی فراهم می کند.

3. دایره درمان: دارو را به بدن از طریق ماساژ اعمال شده به پشت بیمار دارو و بازیافت خرد شده، و پس از آن. همچنین این روش سم زدایی فراهم می کند.

4. طب سوزنی: طب سوزنی می تواند سلول های تحریک، به طوری که ما می توانیم درمان را تسهیل میکند.

5. داغ: منطقه اصلی کلیه ها است، به منظور بازگرداندن عملکرد کلیه ها. ماده فعال در lekarsive ترویج گشادی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، ممکن است حداکثر رساندن بازگرداندن کلیه به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

6. پا حمام: کانالهای انرژی پا و نقاط اندام های بدن به هم پیوسته هستند، حمام پردازش پا، همچنین می توانید گردش خون هدف برسد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون,درمان از طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 805
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: