علت بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole


علت بیماری کلیه پلی کیستیکعلت حذف ژن بیماری کلیه پلی کیستیک. که در آن بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان اغلب ژنتیکی کروموزوم 16 حذف، حذف تصادفی ژن کروموزوم 4، 100٪ اتوزومال غالب نفوذ، بنابراین، یکی کروموزومی حذف فرزندان خود یک احتمال 50٪ از بیماری های ژنتیکی است. پلی کیستیک اتوزومال بیماری های کلیوی کودکان مغلوب، هر دو پدر و مادر تغییرات ژنتیکی این بیماری به فرزندان خود، احتمال بروز 25٪. مدارک و شواهد از این بیماری ارثی را در مخزن و هشت خواهر و برادر دیگر، از جمله شش سرانه در کیست های کلیوی گزارش شده است، و چون پدر و عموی خود را از اورمی فوت کرد، نسل بعدی خود را داشته پنج نفر مبتلا به بیماری کلیوی. Brasck گزارش یک خانواده نسل چهارم در بیماری کلیه پلی کیستیک یافت شد. دلیل گفت که دوقلوها از ابتلا به بیماری. کرافورد گفت که خانواده 40 نفر است 17 نفر بیماری کلیه پلی کیستیک در بر داشت.

این بیماری 70٪ تا 90٪ از دو طرفه، Lejars گزارش در 62 مورد، تنها سه مورد از یک طرفه. Oickinson گزارش روابط یک جانبه و دو جانبه 01:26. هنگامی که شما یک معاینه کامل از یک نمونه از حجم کلیه پلی کیستیک را ببینید در مقایسه با کلیه نرمال افزایش بیش از 2 تا 3 بار، گزارش یک مورد از وزن دو طرفه پلی کیستیک 14436g وجود داشته است، گفت: شاخت 7248g کیست های کلیوی است. ظاهر پلی کیستیک مبتلا به ندول کیستیک نامنظم، نگاه کنید به کیست سلول های بی شماری از اندازه های مختلف.

کودکانه (پاتر Ⅰ نوع) کیست کلیه پلی کیستیک به اندازه سوزن بود،

در میان بافت کلیوی کیست کیستیک اندکی افزایش آتروفی پارانشیم کلیه، چرا که تحت ستم، مرکزی و دیسپلازی قشر، کیست حاوی رنگ زرد مایل به قهوه ای موکوس، چرک یا خون مایعات بین کیست و لگنچه کلیه به هم پیوسته. کیست بافتهای طبیعی بالغ مانند کلیه ها بسیار غنی است، و با لگنچه کلیه (به عنوان مثال PotterⅢ نوع بالغ) ارتباط برقرار کند. کاسپر و دیگران گزارش PotterⅡ بیماری کلیه پلی کیستیک، عمدتا در کلیه چپ، معمولا بدون علامت، همچنین ممکن است لگنچه کلیه و حالب انسداد یا آترزی، در حالی که دو نوع دیگر از لگنچه کلیه و حالب اغلب به علت باریک افسرده می شود، اما مسدود نمی کند؛ همکاران فروش Interlobular عروق و نشانه های افسردگی قابل توجه است، سلولهای اپیتلیال مکعب دیوار یک عمل ترشحی، که دارای بسیاری از عروق کوچک، عروق ممکن است به دلیل کاهش فشار افزایش یافته و باعث هماچوری.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: علت,بیماری Multicystic کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: