پنج راه برای شما درمان نفروپاتی دیابتی آموزش
نوشته شده توسط : rshaole


پنج راه برای شما درمان نفروپاتی دیابتی آموزشدرمان نفروپاتی دیابتی و مبتلایان به زیر تقسیم شدند:

(1) کنترل سطح قند در خون

هموگلوبین گلیکوزیله باید به 7.0٪ یا کمتر کنترل می شود. کنترل دقیق قند خون نیمه ممکن است به بهبود دینامیک جریان خون کلیوی ناهنجاری. در دیابت نوع 1 می تواند ظاهر میکروآلبومینوری تاخیر. کاهش میکروآلبومینوری در بیماران پروتئینوری بالینی قابل.

(2) کنترل فشار خون

نفروپاتی دیابتی، فشار خون بالا است که نه تنها از علل شایع نفروپاتی دیابتی نیز یک عامل مهم در ظهور و توسعه است. داروی ضد فشار خون انتخابی آنزیم مهار کننده های تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACE) و یا آنتاگونیست های گیرنده آنژیوتانسین. عوارض جانبی عمده مهارکننده های ACE هیپرکالمی، اختلال عملکرد کلیوی، و سرفه خشک. هدف قرار دادن فشار خون در بیماران مبتلا به پروتئینوری 130 / 80mmHg. β بلاکرها و دیورتیک ها، اختلالات چربی، و چون از اثر بالقوه آن در درمان خط اول دفاع شامل نیست، اگر همجوشی تاکی کاردی یا ادم. مسدود کننده های کانال کلسیم در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در عملکرد کلیه حفاظت مشخص نیست، اما نقش طبقه نسبت به دیلتیازم کلاس دی هیدروپیریدینی خود را دومی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی توصیه نمی شود به نظر می رسد.

(3) رژیم غذایی

در مراحل اولیه از مصرف پروتئین باید به 0.8 گرم / (کیلوگرم • د) محدود، آن را تا تعداد زیادی از بیماران مبتلا به پروتئینوری و نارسایی کلیه را می توان به 0.6 گرم / (کیلوگرم • گرم) کاهش می یابد. در بیماران با نقص عملکرد کلیه باید اسیدهای کتو α- مکمل باشد. علاوه بر این، توصیه می شود که ماهی، مرغ و دیگر نقاط به جای گوشت قرمز (مانند گوشت گاو، گوشت بره، گوشت خوک)، و علاوه بر این از اسیدهای چرب اشباع نشده. همچنین nonlimiting پروتئین های گیاهی مانند مصرف پروتئین سویا.

(4) درمان جایگزین برای بیماری کلیوی end-stage

برای شکست کلیوی end-stage، ممکن است برای درمان جایگزین کلیه انتخاب کردن، اما پیش آگهی بدتر از افراد غیر دیابتی است.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، یک عارضه شایع دیابت، قبل از شروع علائم اورمی، درمان جایگزین کلیه باید مناسب برای استراحت نشانه باشد. نرخ کلیرانس کراتینین درون زا عمومی به 10 ~ 15 میلی لیتر / دقیقه کاهش و یا همراه با علایم گوارشی قابل توجهی از فشار خون بالا و نارسایی قلبی به سادگی کنترل که می تواند در همودیالیز را وارد کنید. بقای طولانی مدت همودیالیز و دیالیز صفاقی شبیه به سابق به نفع کنترل سطح قند خون، کفایت دیالیز بهتر است؛ در حالت دوم اغلب در دیالیز صفاقی استفاده می شود، مزیت این است که کوتاه مدت برای کمک به حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده، آیا داروهای ضد انعقاد در بیماران مبتلا به فعلی قلبی و عروقی و سکته مغزی استفاده نمی همچنین می توانید اجرا می شود، اما با گلوکز به عنوان سطح قند در خون املاح اسمزی در بیماران مبتلا به دشوار برای کنترل.

(5) پیوند عضو

برای بیماران مبتلا به مرحله نهایی نفروپاتی دیابتی، پیوند کلیه درمان مؤثرتر است، اما بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، بقای گرافت است 10 درصد کمتر از افراد غیر دیابتی. پیوند کلیه به تنهایی می تواند عود نفروپاتی دیابتی جلوگیری نمی کند، آن را نشانی از دیگر عوارض دیابت را بهبود نمی بخشد. پیوند عضو از کلیه و لوزالمعده ممکن است بیماران سطوح هموگلوبین گلیکوزیله و کراتینین سرم به زندگی عادی و بهبود دیگر عوارض دیابت بازگشت، بنابراین کیفیت زندگی بیماران بهتر از پیوند کلیه است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: درمان,نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: