راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

راهنمایی رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیکبیماری کلیه پلی کیستیک، همراه با علائم بهبود و افزایش کیست کلیه یک بیماری شایع ارثی است. بیماران کیست های کلیه، درد، فشار خون بالا و عوارض دیگر رنج می برند که بیماران اثرات منفی زیادی به ارمغان آورد. برای بیماران نه تنها نیاز به انجام برخی از درمان های لازم در زندگی روزمره و شما نیاز به پرداخت توجه به برخی از مراقبت، به ویژه در رژیم غذایی. به طور خاص، زمینه های زیر:

1. الکل: الکل، به خصوص شراب باید برای بیماران ترک، مهم است که توجه داشته باشید که الکل موجب تحریک کلیه ها، که می تواند فعالیت پروتئین ها و رشد کیست را تحریک کند.

2. غذاهای ترش: محصولات لبنی، به طور عمده از وعده های غذایی باکتری تخمیر تخمیر می خوری لوبیا، تخم مرغ فاسد شده. اجتناب از خوردن غذا به رشد کیست مفید خواهد بود.

3. غذاهای پروتئین بالا: هر بیماران کلیوی باید رژیم غذایی کم پروتئین است برای جلوگیری از متابولیت های نیتروژن مصنوعی، سیلو کاهش دفع کلیوی. به عنوان سویا، توفو و دیگر محصولات سویا.

4. تامین احشایی: آماده تعمیرات از حیوانات با محصولات ساخته شده مناسب برای بیماری کلیه پلی کیستیک patsientovs، به ویژه کبد نیست. بسیاری از حیوانات متابولیسم سموم در روده ها را ترک کرده اند، پس از این مواد را افزایش می دهد بار بر روی کلیه ها، بدتر است.

5. منع مصرف قهوه و شکلات.

6. بهداشت مواد غذایی: لطفا توجه داشته باشید که شما می توانید تعمیرات شور (از جمله ترشی) می تواند تعمیرات تیز (شامل فلفل، شراب، میگو، خرچنگ، و غیره) ندارد آلوده به ممنوع وجود دارد نمی خورند (در از جمله باقی مانده فاسد، و غیره)، شما می توانید از مواد غذایی سرخ شده را نخورید.

7. محصولات با سمیت کلیوی: محصولات با سمیت کلیوی می تواند به صدمه سریع کلیه می شود.

علاوه بر این، بیماران باید با توجه به تامین مواد مغذی پرداخت، افزایش مصرف مقدار مناسب از پروتئین با کیفیت بالا، مانند پروتئین ماهی، گوشت، شیر، و غیره on.If شما هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683





:: برچسب‌ها: بیمار,محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 1076
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: