چرا عود بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چرا عود بیماری کلیه پلی کیستیککلیه پلی کیستیک شیوع بالای این بیماری آسیب بسیار جدی به بدن انسان است، مردم از انواع بیماریهای مختلف و امکان عود بسیاری از بیماری ها، اما هر عود رنج می برند. این است که توسط عوامل خاصی انجام می شود. البته، بیماری کلیه پلی کیستیک قاعده مستثنی نیست. پس چرا کلیه پلی کیستیک بیماری دوباره؟

1، درمان صحیح نیست: بسیاری از بیماران با بیماری کلیه پلی کیستیک به سادگی طب سنتی چینی و یا درمان طب غربی، در واقع، چه طب چینی و یا غربی را انتخاب کنید به تنهایی نمی تواند کامل درمان بیماری کلیه پلی کیستیک اغلب باعث عود.

2، درمان کامل نیست: بسیاری از بیماران در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، خواهد لاستیک پا زدن، و هیچ درمان کاملی از بیماری کلیه پلی کیستیک، آنها فکر نمی کنم که آن را در درمان بیماری های کلیوی موثر است. در واقع، بدن بدون در نظر گرفتن این بیماری، علائم از بین نرفته نیاز به از طریق یک دوره تثبیت درمان بروید. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، اگر چه هر گونه علائم، اما آن را آسان به عود است.

3، سوء استفاده از مواد سمی: داروهای سمی نامناسب نیز می تواند عود بیماری کلیه پلی کیستیک، و یا حتی بدتر شود، وضعیت شایع ترین این است که بیماران با خوردن اثرات سمی دارو که منجر به بدتر شدن عملکرد کلیه، که منجر به اورمی.

4، مراقبت در جای خود نیست: رژیم غذایی و مراقبت خوب یا بد، یک عامل مهم در پلی کیستیک عود بیماری کلیه، بسیاری از بیماران به ظاهر رسیدن به اثر مورد نظر را در توانبخشی بالینی اما هنوز عود. از آنجا که بسیاری از بیماران با بیماری کلیه پلی کیستیک و توجه به رژیم غذایی و درمان بیماری کلیه پلی کیستیک پرداخت نمی کند، پلی کیستیک سرب بیماری کلیوی عود.

5، تاثیر روانی: بیماری کلیه پلی کیستیک جنبه های فیزیکی و روانی بیماری است، به طوری که بیماران بسیاری از استرس های روانی. آیا سایه روانی غلبه بر نیست، بیماری کلیه پلی کیستیک دشوار است برای درمان، درمان بالینی، حتی زمانی که تحریک ذهنی، عود و تشدید مواجه شده است.

6، هورمون درمانی، زمانی که ما متوجه شدند که مراقبت های بالینی قبل از بسیاری از بیماران درمان هورمونی دریافت، این یکی از دلایل اصلی که منجر به علائم مداوم است، با ویژگی های این داروها هورمون رابطه خاص. میانبر عملا تنها دلیلی که ما داروهای هورمونی را انتخاب کنید، البته، بیماران نقش دارو یا هورمون نمی دانم، دکتر تجویز داروهای هورمونی درک نمی کنند.

7، کورکورانه باور دستور غذا کلیه پلی کیستیک: قوم گفت: "به معنی برای درمان بیماری"، اما آن را به پاسخگویی به شرط مهم علامت است ضروری است. این منابع می خاصی به دولت از بیمار و توسعه پلی کیستیک نیست، پس از آن دشوار خواهد بود به بازی اثر درمانی مورد نظر. دستور العمل های مواد مخدر، دوز، نشانه، منع مصرف روان بدون تئوری. به طور کامل درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود ندارد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,عود ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: