خطر ابتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

خطر ابتلا به نارسایی کلیههمه ما می دانیم که کلیه بخشی جدایی ناپذیر از بدن است، نارسایی کلیه را تحت تاثیر قرار کار روزانه و زندگی ما، به دلیل نارسایی کلیه باید فورا درمان شود.

در مرحله اول، نارسایی کلیه یا نه درمان به درستی درمان نشود سازش سیستم قلبی عروقی از یک بیمار، آسیب میوکارد در بیماران مبتلا به نارسایی قلب در بیماران مبتلا به پلورال شدید پریکارد رخ می دهد اتفاق می افتد که زندگی بیمار را تهدید می کند. وجود خواهد داشت آسیب در بیماران مبتلا به معده و روده دستگاه، به طور عمده، بی اشتهایی، تهوع و سایر علائم فرسایش دهان.

دوم، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می تواند آسیب به سیستم عصبی شود، بیمار خواهد ضعف، خستگی، سرگیجه، از دست دادن حافظه، بی حسی، اشکال در ادرار کردن و غیره.

چه آسیب نارسایی کلیه، من باور دارم که ما پاسخ روشنی به این سوال. بنابراین، برای سلامتی ما، ما باید به طور فعال به بیمارستان بروید به طور منظم برای درمان برای کمک به بدن بهتر در اسرع وقت برای جلوگیری از وقوع مشکلات غیر ضروری. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,خسارت ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: