A0:  بیماران همودیالیزی مبتلا به اورمی
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران همودیالیزی مبتلا به اورمیاگر بیمار با اورمی تشخیص داده شد، همودیالیز یک وسیله مهم درمان است. معرفی به جریان خون بیمار و مایع دیالیز در غشاء dialyzer در هر دو طرف به حذف محصولات زائد سوخت و ساز در خون از طریق غشاء نیمه تراوا، اصلاح الکترولیت و تعادل اسید و باز، حذف آب اضافی بدن. Haemodialysis تا حدی می تواند جایگزین عملکرد کلیه، آن را یکی از روش های درمان در حال حاضر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار اورمی است.

همودیالیز: به یک ماشین دیالیز خون بیمار معرفی شده، خون از بدن از طریق رگ های خونی را به شما معرفی دیالیز بین دیالیز از طریق یک غشاء دیالیز و مایع دیالیز مواد ارز، و سپس reinfusing خون خالص به بدن است. اگر آنها می توانند به دیالیز طولانی مدت معقول چوب، بسیاری از بیماران می تواند بیش از 10 تا 20 سال زنده بمانند.

همودیالیز لازم است به استفاده از ماشین آلات دیالیز، دیالیز، دو یا سه بار در هفته، هر چهار ساعت است. برتری، به منظور کاهش ضایعات بدن پس از هر دیالیز انباشته شده است. یک زمان خاص در بیمارستان انتخاب برای درمان اگر پیشرفت بیماری، درمان به موقع می تواند دریافت کند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: ارومیه,همودیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815