نشانه ناگهانی پیلونفریت
نوشته شده توسط : rshaole

نشانه ناگهانی پیلونفریتپیلونفریت از دست دادن آسان اشتها. هنگامی که ما در نظر گرفتن آنچه به غذا خوردن، شما باید در مورد چگونگی حفاظت از کلیه ها فکر می کنم. پیلونفریت بیماری کلیوی شایع، علائم است، شما می دانید؟

علائم دستگاه گوارش: علائم حاد پیلونفریت ممکن است از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ، و برخی از بیماران ممکن است درد در قسمت بالای شکم یا کل شکم را تجربه کنند.

علایم شایع: تب، لرز، درجه حرارت بدن بیش از 38 ~ 39 ℃، می تواند 40 ℃. نوع عرضه نوع سبک شونده گرم متفاوت است معمولا نیز ممکن است ناپیوسته می شود و یا جست و خیز نوع. با سردرد، بدن درد، عرق کردن و سایر علائم پیلونفریت حاد.

علایم ادراری: پیلونفریت حاد در بیماران مبتلا به کمر درد، در بیشتر درد مبهم و یا درد، به درجات مختلف، مقدار کمی از گرفتگی عضلات شکم، جهت تابش از دست دادن مثانه حالب، حالب امتیاز در معاینه فیزیکی (تقاطع لبه بیرونی عضله راست شکمی طناب صاف) و یا دور کمر به دور نقطه دنده (عبور از لبه بیرونی عضله psoas، و دوازده لبه) حساسیت به لمس، درد کلیوی کوبه ای مثبت است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: پیلونفریت,علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815