پیشگیری موثر از نفریت مزمن
نوشته شده توسط : rshaole

پیشگیری موثر از نفریت مزمنپیشگیری از نفریت مزمن چهار نوع حس مشترک

1، افزایش آمادگی جسمانی

اقدامات اصلی برای پیشگیری از نفریت مزمن است برای تقویت ورزش، بهبود توانایی مقاومت بدن را در بیماری است. راه های مختلفی برای اعمال وجود دارد: راه رفتن، پریدن، رقص، پیاده روی، قایقرانی، هنرهای رزمی، چیگونگ، تای چی، و غیره، کمک خواهد کرد که به منظور افزایش آمادگی جسمانی، بهبود ایمنی.

2، پیشگیری از عفونت

جید عفونت متداول دستگاه تنفسی فوقانی، اغلب در خارج از، باد، گرما، روماتیسم، حرارت سرد، گرم به مورد سمی است. بنابراین، برای جلوگیری از وقوع جید باید با توجه به تغییرات آب و هوا پرداخت، برای جلوگیری از روزهای بارانی به بیرون بروید، لباس مرطوب، نفریت حمله هوشیار نمی پوشند.

3، زندگی می کنند اغلب

توسعه عادات خوب، سلامتی بسیار مهم است. از آنجا که زندگی نه قانون، و خواب کافی نیست، پرخوری است، نوشیدن بیش از حد خواهد مصونیت بدن را کاهش می دهد و شانس بیماری را افزایش می دهد. بنابراین، در زندگی روزمره باید کار و استراحت، استراحت به طور منظم.

4، در آغاز درمان

خارش پوست، عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، التهاب لوزه ها، که به احتمال زیاد باعث نفریت، پس از آن درمان بسیار ضروری و به موقع است. بدن شما همواره تمیز، اغلب تغییر لباس زیر، برای جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری. برای حفظ مدفوع صاف، حرکات روده ای منظم، کمک به بدن برای خلاص شدن از زباله.

کارشناسان توصیه: یک بیماری وحشتناک، می تواند اعتماد به نفس در مبارزه با این بیماری از دست دادن نیست، اعتقاد به خود، به بهبود سریع تر است. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: Brightism,ممانعت ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: