چگونه به اجتناب از پیوند کلیه در هنگام 9.0 میلی گرم کراتینین / DL؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به اجتناب از پیوند کلیه در هنگام 9.0 میلی گرم کراتینین / DLیکی از بیماران من پرسید که چگونه برای جلوگیری از پیوند کلیه؟ او 6 سال قبل کراتینین 9.0 mg / dL و نفروپاتی دیابتی بیمار افزایش می یابد. در حال حاضر این سوال ما پاسخ دهد.

اصل اول، من باید بگویم، کراتینین 9.0 میلی گرم / دسی لیتر است در حال حاضر به حدی زیاد و شما می توانید بگویید او در حال حاضر در مرحله ترمینال از نارسایی مزمن کلیه (نارسایی مزمن کلیه) در ارتباط با دیابت. علاوه بر این، تقریبا تمام توابع از دست داد. اگر شما درمان موثر را ندارد، این بیماری تهدید کننده زندگی است.

خب، ممکن است برای جلوگیری از پیوند کلیه؟

بله، البته شما می توانید. اگر تحت درمان به موقع و به معنی کاهش کراتینین و perestavaniya بدتر شدن کلیه ها، ممکن است به طور قابل توجهی طول عمر و جلوگیری از پیوند کلیه.

در حال حاضر برای وضعیت خود است درمان تصفیه خون sredstvo- پیشرفته. این درمان است درمان پیچیده ترکیبی از فن آوری های پیشرفته و طب سنتی چینی. عامل خاص از شرایط شخصی انتخاب شده است. اگر شما علاقه مند در درمان پاکسازی خون هستند، ما یک پیام زیر را ترک کنند.

علاوه بر این، هنوز هم به معنای دیگر برای کاهش کراتینین 9.0 میلی گرم / دسی لیتر در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، جایگزین پیوند کلیه وجود دارد. به عنوان مثال، داروهای میکرو چینی Osmotherapy، انما، حمام دارویی، حمام پا، طب سوزنی، گیاهان، و دیگران است.

برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما و برای کمک به.





:: برچسب‌ها: داروهای میکرو چینی Osmotherapy,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: