درمان نارسایی مزمن کلیه، نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

آن رخ می دهد نارسایی مزمن کلیه بیماری می کند بر سلامت کلیه مردم، به اقدامات مزمن بیماری نارسایی کلیه درمان زود هنگام در نظر گرفته شود، به طوری که برای کنترل وضعیت بیمار برای توسعه برای کمک به کاهش آسیب برای سرعت بخشیدن به بازسازی این بیماری، درمان مزمن نارسایی کلیه چه روش؟

مزایای استفاده از درمان TCM از نارسایی کلیه، متخصص در مورد این موضوع در جزئیات خلاصه به شرح زیر:
مزایای استفاده از درمان TCM از نارسایی کلیه، برای اولین بار، نه تنها برای طب سنتی چینی در درمان بیماری های بیماری را می توان به طور موثر کنترل، و متفاوت از طب غربی است که آن هم در کاهش تعداد بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه، کاهش موثر بیمار درد، و آن را در نهایت از شر دیالیز. طب چینی، در حالی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، بدون تعصب به بافت باقی مانده کلیه همچنین می توانید تعمیر در بیماران با نقص عملکرد کلیه که واحد کلیه باقی مانده محافظت کمک کند؛ این خوب است برای بیمار است.

مزایای درمان طب چینی اختلال عملکرد کلیوی، کارشناسان می گویند، درمان طب چینی نارسایی کلیه، هزینه های پزشکی کم و اثر قابل توجه است، می تواند مناسب برای کاهش بار اقتصادی از بیماران. طب چینی در روند درمان، ما نیز توجه به ویژگی های داروهای خود، مورد استفاده در طب سنتی چینی است گیاهان طبیعی، و توجه به مقررات کلی، طحال اصلی؛ عوارض جانبی سمی از طب چینی به بیماری کلیوی ویژگی های درمان سنتی، آسیب کوچکتر بدن انسان، و در حال حاضر اگر ما درمان ترکیب با داروهای طب چینی غربی، طب غربی می تواند صدمه به کلیه ها ایجاد می شود، بهتر است را کاهش دهد.

در حالی که نارسایی کلیه طب غربی می تواند برای درمان استفاده می شود، اما می تواند کاملا نمی توان ترمیم، اما بیماران چینی با نارسایی کلیه، دارای یک مزیت منحصر به فرد. در حال حاضر، بسیاری از اختلال خفیف در بیماران با درمان متوسط ​​طب چینی کلیه، اکثریت قریب به اتفاق از ارزش نیتروژن اوره خون از قبل از درمان به طور قابل توجهی کاهش یافته چک چارت کلیه وجود دارد درجات مختلف بهبود است.

اصول درمان طب چینی از اختلال عملکرد کلیوی است که عمدتا جنبه های زیر، معمولا این می تواند هر دو درمان موقت و دائم اثر به دست آورد: گردش خون، رطوبت Jiangzhuo به عنوان معیار، با نسخه پزشک در اصلی مریم گلی، Achyranthes تاسیس، شیرین، روگوزا، پرین، بریت، Passepartout، در درخت چنار، تالک، ریواس، شیرین بیان، درد شدید پشت جیا رقیق زونگ، چوان کردن، تهوع و استفراغ شدید به علاوه Zhuru، گل اخری، اینولین، یبوست همراه نمک سدیم، دو زشت، ادرار است آمریکا Akebia، چوب پنبه نمی، رطوبت علاوه شاخ و برگ گیاهان، ماگنولیا، Amomum؛ هماچوری به علاوه Puhuang، شرقی کاج، ریزوم؛ با سنگ به همراه چمن پول، بوداسف، گالوس گالوس ؛ کشت ادرار مثبت به علاوه diffusa، قاصدک، به کوچک و یاس زرد؛ پتشی زبان تاریک ممکن است ترکیب تزریق مریم گلی و یا Mailuoning دوز 20ml تزریق، 250ml از 5٪ گلوکز در 1 روز را قطره ای داخل وریدی.
ما برخی از روش های دیگر درمان طب چینی از نارسایی کلیه، در درجه اول در فضای تهویه متمرکز شده است، از طریق اثر دریچه معرفی. مریم گلی، Achyranthes، downlink با لئونوس می توانید حالت سکون؛ روگوزا، پرین Fangxianghuazhuo، طحال اشتها آور، جلوگیری از ماندن و اشتها تنبل؛ علاوه بر نیش Pinellia ضد تهوع و استفراغ، درخت چنار، که Passepartout، تالک می توانید ادرار، Tongli شرکت ریواس Shenshi، شیرین بیان آشتی داروهای مختلف، با بازی یک گردش اثر کل Jiangzhuo. با ترکیب تزریق مریم گلی یا تزریق داخل وریدی Mailuoning، افزایش شدت گردش خون.

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک مفید بازی، اگر شما هنوز هم سوالات را در زندگی خود، لطفا بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت وب سایت رسمی، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: mailto:hospitalkidney@yandex , ru,نارسایی مزمن کلیه,درمان نارسایی مزمن کلیه، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: