نوشته شده توسط : rshaole

 

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی کراتینین بالا

نفروپاتی دیابتی به معنای افزایش کراتینین ناشی از دیابت، صدمه به کلیه، شرایط دیابتی بیمار نفروپاتی به تدریج بدتر منعکس نشانگان مرضی، اما کراتینین نیز بالا درمان سریع بیماران مبتلا به دیابت سیگنال نفروپاتی مثبت، پس چگونه به درمان دیابت، کراتینین بالا .

نفروپاتی دیابتی یکی از شایع ترین عوارض دیابت، نفروپاتی دیابتی در بیماران مبتلا به کراتینین سرم افزایش علائم بالینی شایع اواخر، کراتینین با توجه به واحد کلیوی طبیعی افزایش یافته است توسط بافت فیبروز جایگزین است، ظرفیت سم زدایی زهکشی کلیه کاهش سرب یک

برای درمان نفروپاتی دیابتی کراتینین سرم افزایش یافته است، درمان مرسوم استفاده از دیالیز است. دیالیز است یک کلیه مصنوعی می تواند نقش بازی کند، اما برای درمان دیالیز کلیه نیست، حتی اگر این نرم افزار همچنین باید به طور همزمان محافظت درمان عملکرد کلیه. ما همیشه نمی توانیم در دیالیز توصیه های کنونی تکیه به بهبود بیشتر ظرفیت زهکشی از سلول ها در دیالیز کلیوی قطره علامتی در همان زمان کراتینین، پیشرفت در کنترل این بیماری از پاتولوژیک، برای جلوگیری از عوارض بیشتر است.

برای درمان نفروپاتی دیابتی، استفاده از ویژگی های درمانی طب سنتی چینی - نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، نه تنها می تواند به کمپلکسهای ایمنی منجر شود و حذف بیمار بافت پایه گلومرولی آسیب غشای، اما همچنین می تواند غشای پایه گلومرولی تعمیر. با توجه به نقطه دلایل نسل کراتینین از این دیدگاه، تا زمانی که تعمیر غشای پایه آسیب دیده، تغییر ساختار کلیه، گسترش منطقه فیلتراسیون گلومرولی، کراتینین سرم به تدریج کاهش خواهد یافت، اما این نیاز به یک فرایند است.

نکات: بیماران کلیوی توجه رژیم غذایی برای کم نمک، کم چرب، پروتئین با کیفیت بالا، مانند: تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی، به خصوص پروتئین ماهی بهتر است برای جلوگیری از پروتئین خام، مانند: لوبیا، پروتئین های گیاهی، بیولوژیکی آن استفاده کم است، افزایش بار بر روی کلیه، به منظور حصول اطمینان حرارت کافی، ممکن است مناسب برای افزایش مصرف کربوهیدرات ها، کارشناسان نشان می دهد: بیماری کلیه در توجه جدی زندگی برای جلوگیری از سرماخوردگی و خستگی!

که همه برای این مقاله، من امیدوارم که شما می توانید یک بازی مفید، اگر شما هنوز هم سوال در زندگی شما، لطفا وب سایت رسمی بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت بازدید می کنید، شما همچنین می توانید از مشاوره های زیر تماس بگیرید، کارشناسان ما خواهد داد پاسخ معتبر ترین شما، من برای شما آرزوی سلامتی و یک زندگی شاد!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی。 کراتینین بالا。 درمان نفوذ طب چینی سنتی مبتنی بر میکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: