کراتینین 1.4-1.1 به این معنی که
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 1.4-1.1 به این معنی کهکراتینین 1.4-1.1 به این معنی که

دکتر من گفت که من یک بیماری کلیوی 2 مرحله. کراتینین 1.4، 1.2 و 1.1 بود. GFR 44، 54 و 57. این را می پرداخت شد؟ پاسخ این بود: بله، کراتینین، البته، می توان چشم پوشی اگر شما می توانید آن را در مراحل اولیه پیدا و درمان مناسب در موقع.

وضعیت یکی دیگر از افزایش سطح کراتینین است عامل بیماری ناشی نیست، اما ناشی از رژیم غذایی بی دلیل.

کارشناسان معتقدند که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه را ایفا می کند، یک رژیم غذایی خوب ممکن است اثر درمانی از یک رژیم غذایی بد را به کلیه ها آسیب برساند دو برابر شود. نگاهی به یک مقدار زیادی از پروتئین در یک زمان کوتاه می توانید افزایش کراتینین سرم می شود، پس از شما در تنظیم یک برنامه رژیم غذایی، سطح کراتینین می توانید به حالت عادی بازگشت دوباره. اما اگر شما می توانید یک زمان تنظیم را ندارد، سطح بالای کراتینین ممکن است صدمه به کلیه ها می شود، در نتیجه باعث بیماری کلیه است. بنابراین، به عنوان به زودی به عنوان کراتینین خود را افزایش یافته است، حتی آن است که فقط در بالای این سطح عادی، شما باید به توجه به آن، به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه خود را.

اگر افزایش میزان کراتینین است عامل بیماری ناشی همچنین می توانید آن را رسم تا زمانی که آن را بیش از حد بیش از از سطح نرمال است. همانطور که ما در آغاز سطح کراتینین ذکر تنها 1.4 است، در مقایسه با سطح طبیعی 1.2، پس از درمان به موقع درست می توانید آن را به 1.1 کاهش می دهد. بنابراین، اگر شما یک فرد با یک سطح بالای کراتینین هستند، وحشتناک نیست، فقط به بیمارستان عادی رفتن و پیدا کردن علت ریشه، پس از آن اقدامات لازم را مطابق با دولت خود را، شما می توانید آن را در آینده نزدیک را کنترل کنید.

از بالا ما می دانیم که سطوح بالای کراتینین ممکن است در مراحل اولیه از طریق درمان مناسب خارج شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: