چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگی
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگیچرا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگی

بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه احساس خستگی به راحتی در زندگی خود. چرا چنین است؟ در اینجا ما به معرفی در این موضوع و من امیدوارم که آن را برای شما مفید است.

در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، علت اصلی خستگی کم خونی است. کم خونی است که عمدتا کاهش سلول های قرمز خون یا هموگلوبین در گلبول های قرمز کاهش می دهد. گلبولهای قرمز یک تابع حمل و نقل اکسیژن زمانی که کلیه ها تحت تاثیر قرار، در سلول های قرمز خون کاهش می یابد. فقدان سلول های قرمز بدان معنی است که سلول های ما می توانید اکسیژن کافی به موقع می کنید، تحت چنین شرایطی، ما به راحتی خسته می شوند. به همین دلیل بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با این بیماری اغلب احساس خستگی است.

پس چه باید کرد برای جلوگیری از تشکیل کم خونی؟

بیماری مزمن کلیه به پنج مرحله مطابق با GFR (فیلتراسیون گلومرولی) تقسیم می شوند، و در مرحله یک و دو، هیچ علامت آشکاری وجود دارد. و آسان برای کم خونی زمانی اتفاق می افتد که بیماری پیشرفت به مرحله 3 یا مرحله 4. بیمار باید دارو تحت نظارت یک نفرولوژیست را، و به یاد داشته باشید برای تغییر شیوه زندگی و رژیم غذایی عادات خود را، مانند انجام تمرینات به درستی و به طور منظم، نوشیدن الکل نیست و ترک سیگار، را مقدار مناسب پروتئین و سدیم در رژیم غذایی، و غیره. علاوه بر این، به یاد داشته باشید احساسات خوب است. با اقدامات پیچیده در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه می تواند در اثر نارسایی کلیوی پیشرفت متوقف شد، و، کم خونی و خستگی می تواند با موفقیت اجتناب شود.

در اینجا معرفی به خستگی است. در واقع، جدا از خستگی، بسیاری از علائم دیگر بیماری های مزمن کلیه وجود دارد. اگر شما هر گونه سوال، شما می توانید با ما تماس بگیرید و کارشناسان ما کمک خواهد کرد که شما برای حل مشکلات خود را ظرف 48 ساعت.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: 86 15100189779





:: برچسب‌ها: خستگی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: