است دارویی برای درمان دیالیز کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

است دارویی برای درمان دیالیز کلیهاست دارویی برای درمان دیالیز کلیه

است دارویی که برای درمان نارسایی کلیه در دیالیز وجود دارد؟ دیالیز یک درمان برای نارسایی کلیوی end-stage است. دیالیز نارسایی کلیه درمان نیست، اما در برخی موارد ممکن است این وضعیت را لغو نمایید. با این حال، برخی از بیماران می خواهید برای جلوگیری از آن با توجه به برخی از عوارض جانبی. سوال این است که، اگر یک درمان برای متوقف کردن دیالیز وجود دارد.

چرا دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود؟

دیالیز عملیاتی پزشکی که در آن خون در خارج از بدن از دستگاه های پزشکی فیلتر و تمیز کردن خون را به بدن تزریق از طریق یک لوله است. دیالیز یک بیماری نیست اما یک روش تصفیه خون معمولا با بیمارانی که کلیه بسته شد استفاده می شود. کلیه های سالم می تواند زباله های و مایع اضافی را از بدن حمل می کنند. زمانی که کلیه ها قادر به انجام این کار نیست، سموم و مایع در خون، که بسیار خطرناک است باقی می ماند. از این رو معمولا بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود.

در حال حاضر هیچ درمانی برای نارسایی کلیه وجود دارد، اما یک گزینه برای کمک به برخی از بیماران نارسایی کلیوی را متوقف دیالیز وجود دارد.

چه روش درمانی برای توقف دیالیز؟

درمان برای جلوگیری از دیالیز طب چینی است. درمان طب چینی بر اساس طب سنتی چینی (TCM)، اما برخی از نوآوری های وجود دارد. نفروپاتی بیمارستان Shijiazhuang شرکت بسیار توصیه می شود Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی. در این روش درمانی استفاده از داروهای چینی خارجی است. طب چینی فوق العاده ریز را درهم شکست. سپس دستگاه است نافذ و موثر اسمز کمک مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم به آسیب کلیوی است. دو بسته پزشکی استفاده شود به این منطقه از کلیه بیمار و بیمار فقط باید روی تخت دراز به این درمان. در طول درمان، بیمار می تواند تلویزیون تماشا کنید، کتاب و روزنامه خواندن. این احساس بسیار راحت و بدون درد است. علاوه بر این، تمام دارو در طب میکرو چینی Osmotherapy از طبیعت می آیند، به طوری که صفر است عوارض جانبی وجود دارد. در این روش درمانی دارای توابع از گشاد رگ های خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد خون، و ماتریکس خارج سلولی تحقیر آمیز در نتیجه بهبود گردش خون به بافت های آسیب دیده تعمیر در کلیه و عملکرد کلیه را بهبود بخشید. بهبود عملکرد کلیه زمانی که کلیه ها می تواند به تنهایی عمل به پاک کردن خون و مواد زائد و مایعات اضافی از بدن تخلیه. در این حالت، دیالیز می توان جلوگیری کرد.

علاوه بر این به Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی، برخی از درمان های جانبی دیگری برای متوقف دیالیز، مانند Meykan مخلوط، حمام پا درمانی، سوپ دارویی، بخار و درمان طب سوزنی در بیمارستان ما وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک ایمیل به asya.yue@mail.ru ارسال و یا پیام زیر را ترک. من امیدوارم که شما می توانید بازیابی خوب در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: