بیماران کراتینین 574، نمی خواهم به دیالیز، چگونه برای درمان؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران کراتینین 574، نمی خواهم به دیالیز، چگونه برای درمانبیماران کراتینین 574، نمی خواهم به دیالیز، چگونه برای درمان؟

بیماران کراتینین 574، نمی خواهم به دیالیز، چگونه برای درمان؟ برای بیشتر بیماران، بیماری های کلیوی، آنها یک انتخاب است که به دیالیز و یا نباشد. در گذشته، بسیاری از آنها را انتخاب خواهد کرد که آن را قبول، حتی اگر آنها مطمئن شوید این نوع از درمان خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی دیگر را، با توجه به این واقعیت که آنها هیچ انتخاب دیگری. اما در حال حاضر، با بیماران کلیوی گزینه دیگری در درمان این بیماری، بسیاری از درمان های جایگزین می تواند جایگزین دیالیز وجود دارد، و آنها می تواند کمک به بیماران بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، برخی از گزینه های دیگر علاوه بر دیالیز وجود دارد، بنابراین بیماران از بیماری کلیه لزوما دیالیز، علاوه بر این، کراتینین سرم 574 را ندارد، در مرحله چهارم بیماری کلیوی، و بیمارانی که در این مرحله شانس وجود دارد است که می تواند دیالیز اجتناب کنند.

سطح کراتینین 574 نمی خواست به دیالیز قرار است کاری انجام دهید؟

برای رسیدن به سطح کراتینین بیماران 574، اما نمی خواهم به دیالیز، آنها می توانند از چند درمان جایگزین دیالیز، که می تواند کمک به آنها برای زندگی بهتر و طولانی تر بدون دیالیز را انتخاب نمایید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان خوب است، این درمان می تواند درمان بیماری کلیه و کراتینین کمتر اساسا، بدون عوارض جانبی، و آن را بسیار مناسب به عنوان یک ماساژ است. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، بر اساس شرایط مختلف از بیماران با این بیماری است. و ماهیت محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیوی گشاد می شوند، بازگرداندن عملکرد

کلیه و ساختار اصلی کلیوی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,Osmotherapy پزشکی میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: