چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا به سرعت
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا به سرعتچگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا به سرعت

سطح کراتینین بالا بدان معنی است که بسیاری از سموم در بدن شما وجود دارد. و آن است، به عنوان یک قاعده، مشکلات کلیوی. اگر درمان نشود، این می تواند به آسیب بیشتر به کلیه شود و آسیب به ارگان های دیگر. بنابراین، دیالیز یک درمان سریع برای کاهش سطح کراتینین بالا است؟

بله، دیالیز سریع به کاهش سطح بالای کراتینین است.

1، دیالیز - یک کلیه مصنوعی که کمک سموم فیلتر کلیه جایگزینی مستقل عمل نمی کند. این سریع ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین است. و دیالیز الزامی است که سطح کراتینین بسیار بالا است. اما دیالیز می تواند برخی از عوارض جانبی که ممکن است وضعیت شما را بدتر، مانند عفونت، فشار خون پایین، تهوع، استفراغ، خشکی پوست یا خارش دار، سندرم پای بی قرار و باعث گرفتگی عضلانی شوند. علاوه بر این، دیالیز بقا کاهش می دهد. در این حالت، شما واقعا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، درست است؟

2 علاوه بر این، درمان دیالیز ممکن است درمان های دیگر برای کاهش سطح بالای کراتینین سریع استفاده کنید؟

بله، البته. دیالیز سریع است، اما نه تنها برای درمان سطوح بالای کراتینین است. در جامعه ما، مشکلات کلیه، علاوه بر دیالیز، ما به شدت توصیه که شما یک درمان تصفیه خون را انتخاب نمایید. در این روش درمانی، نه تنها سطح کراتینین را کاهش می دهد به سرعت بالاتر، بلکه بازیابی عملکرد کلیه ها. بسیاری از بیماران به بیمارستان ما برای درمان آمده است.

امروز من به شما می گویم سه مرحله در درمان تصفیه خون:

- ترکیب روش های مختلف تصفیه خون به پاک کردن خون خود

- تحویل خون مواد مغذی

- مرمت عملکرد کلیه

علت اصلی آسیب به کلیه ها آلوده خود را با خون است، بنابراین تصفیه خون درمان یک روش رادیکال درمان بیماری خود را است. علاوه بر کاهش سطح کراتینین بالا، این درمان می تواند همچنین عملکرد کلیه با ارائه مواد مغذی خاص کلیه، از بین بردن استاز خون، گسترش سپرده کمپلکسهای ایمنی را بهبود بخشد و فعال شدن سیستم خود شفا.

دیالیز درمان به طور موقت سریع برای کاهش کراتینین خون بالا در حالی که تصفیه خون درمان پردازش اساسا سریع می باشد. کدام یک را ترجیح می دهید؟ من فکر می کنم که بسیاری از شما را انتخاب نمایید آلودگی درمان خون است. درباره کسب اطلاعات بیشتر در آلودگی درمان خون یا هر دو را به آمدن به بیمارستان ما برای درمان، شما می توانید یک پیام به پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru ارسال و یا یک یادداشت زیر ترک. ما به شما به عنوان وقت پاسخ خواهد داد به زودی.





:: برچسب‌ها: کراتینین,سطح بالای کراتینین,کاهش سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: