نوشته شده توسط : rshaole

درمان گیاهی برای عملکرد پایین کلیهدرمان گیاهی برای عملکرد پایین کلیه

در حال حاضر، بسیاری از بیماران تمایل به درمان های گیاهی به دلیل آن است عوارض جانبی و طبیعی است. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه علاقه در درمان های گیاهی برای عملکرد کلیوی پایین. عملکرد پایین کلیوی باید مدیریت شود به طور موثر جلوگیری مرحله پایانی نارسایی کلیه، که نیاز به دیالیز. طب چینی برای درمان بیماری کلیه یک گزینه خوب برای بیماران است.

طب گیاهی چینی می توانید انجام دهید به یک گردش خون افزایش، اتساع عروق خونی، بهبود ایمنی، جلوگیری از التهاب، بهبود ایمنی و بدتر فیبروز. بنابراین، کلیه شرایط در حال بهبود است به خوبی برای احیای کلیه به تدریج در آن زمان. عملکرد کلیه می تواند تحت تعمیر باشد. بنابراین، نارسایی کلیه دریافت می کنترل برای جلوگیری از زوال، که می تواند به بیمار کمک کند جلوگیری از دیالیز.

طب گیاهی چینی برای بیماری های کلیوی یک درمان سیستمیک است، و شامل درمان مانند یک درمان داغ فشرده، حمام پا، Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی و طب سوزنی درمان است. این تکنیک می تواند کمک به از بین بردن ضایعات و ایجاد مواد سمی از بدن، تنظیم فشار خون، تعمیر آسیب کلیه، بازگرداندن عملکرد کلیه، کاهش سطوح بالای کراتینین. طب گیاهی چینی بر درمان این بیماری از ریشه، در حالی که دیگران به طور عمده علائم از درمان است. به همین دلیل او را به بیماران ارائه شده، را انتخاب کنید داروهای گیاهی چینی برای درمان عملکرد پایین کلیه است. در این مورد، طول عمر و کیفیت خواهد شد قابل ملاحظه بهبود یافته و برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه موثر است.

بیمارستان ما متخصص در درمان بیماری کلیه بیش از 30 سال، و طب گیاهی چینی یکی از درمان های ویژه ما برای عملکرد کلیه ها است. بیش از 10،000 بیماران خارجی در کلینیک ما با طب گیاهی چینی درمان می شود. اثرات خوب به دست آورد. اگر شما علاقه مند در درمان طب گیاهی چینی، و می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، شما همچنین می توانید VK من (ID: Asyayue) اضافه کنید، ارسال به asya.yue@mail.ru ایمیل ما، ترک یک پیام یا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید در هر زمان. پاسخ خواهد شد به زودی برای شما داده شده است.





:: برچسب‌ها: درمان گیاهی,برای عملکرد پایین کلیه,عملکرد پایین کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: