چه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنند
نوشته شده توسط : rshaole

چه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنندچه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنند

چه مدت بیمار نارسایی کلیه می تواند پس از قطع دیالیز زندگی می کنند؟ شما می دانید، دیالیز رایج ترین روش به گسترش زندگی از نارسایی کلیه است، اما برخی مردم به احتمال زیاد پس از یک دوره درمان برای جلوگیری از توجه به برخی از دلایل. پس از چه مدت بیمار ممکن نارسایی کلیه پس از قطع دیالیز زندگی می کنند؟

دیالیز یکی از رایج ترین راه برای زنده ماندن علائم نارسایی کلیه، می توانید کمک به مردم برای زندگی بهتر و طولانی تر است.

اما مشکل این است، عملکرد کلیه می تواند پس از دیالیز بهبود یافته است. بنابراین، به عنوان به زودی به عنوان بیمار کلیوی دیالیز شکست را، آنها تمایل به انجام آن چند بار. و زمانی که آنها را متوقف دیالیز، سموم به سرعت خواهد ساخت تا در خون خود. این سموم در گردش خون و ممکن است آسیب به ارگان های دیگر شود. نارسایی قلبی شایع ترین عارضه نارسایی کلیوی، و همچنین به عنوان علت اصلی مرگ و میر در نارسایی کلیوی است.

او گفت که اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند تنها در یک کوتاه تا چهار هفته پس از قطع دیالیز زندگی می کنند.

وجود دارد درمان های دیگر می تواند کمک به مردم دیگر زندگی می کنند؟

پیوند کلیه یکی از بهترین راه ها برای حل مشکل کلیه است، می تواند کمک به مردم از شر دیالیز. با این حال، به دلایل بسیاری، برخی از مردم می توانند آن را قبول نمی کند، مانند فقدان پول، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، سروز، و غیره.

گیاهان طب چینی، طب خصوص میکرو چینی Osmotherapy، آن است که به طور گسترده ای برای اثر درمانی قابل توجه آن و عوارض جانبی کمی استفاده می شود. نکته کلیدی این است که آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، به بهبود آسیب بافت کلیوی و حفاظت از بافت باقی مانده از آسیب بیشتر است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: