نفروپاتی دیابتی با 14 درصد از عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

نفروپاتی دیابتی با 14 درصد از عملکرد کلیهنفروپاتی دیابتی با 14 درصد از عملکرد کلیه

نفروپاتی دیابتی در نتیجه دیابت طولانی مدت است. 14 درصد از عملکرد کلیه را نشان می دهد مرحله نهایی بیماری کلیوی. برای جلوگیری از نتیجه جدی، بیماران باید به روش های عملیاتی به منظور بهبود وضعیت خود را از کلیه ها و کاهش سرعت پیشرفت نفروپاتی دیابتی.

به طور موثر درمان نفروپاتی دیابتی، درمان باید از جنبه های زیر تشکیل شده است.

ابعاد 1: نگه داشتن قند خون خود را در مقدار طبیعی

سطح بالای قند خون علت اصلی عوارض در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی است. خوب کنترل قند خون می تواند کمک به حفاظت از بافت عملکرد کلیه باقی مانده و مدیریت عوارض بیماران است. یک برنامه رژیم غذایی سالم و داروهای ضد دیابتی به طور منظم ممکن است نگه داشتن سطح قند خون تحت کنترل کمک کند.

جنبه 2: درمان فعال از فشار خون بالا و پروتئینوری

فشار خون بالا و پروتئینوری معمولا با شروع نفروپاتی دیابتی رخ می دهد. بیماران مبتلا به 14 درصد از عملکرد کلیه باید به فشار خون شدید و پروتئینوری باشد. هر دوی این مشکلات می تواند وضعیت بیمار به راحتی بدتر کند. بنابراین، لازم است برای درمان بیماران مبتلا به فشار خون بالا و فعال پروتئینوری است.

جنبه 3: انجام ورزش به طور منظم

ورزش منظم می تواند کمک به بهبود ظرفیت ایمنی بیماران، کنترل فشار خون و کنترل سطح قند در خون، به طوری کیفیت زندگی بیمار را می توان به حدی افزایش یافته است.

تصویر 4: بازگشت کلیه بیماری کلیوی ناشی از دیابت

برای رسیدن به این، بیماران ممکن است سعی کنید "چهار" درمان. در این روش درمانی شامل چهار مرحله: دهان و دندان، مصرف داروهای چینی، Meykan ترکیب درمانی استفاده خارجی چینی حمام پزشکی و پا. این روش می تواند کمک به افزایش جریان خون به کلیه ها، و تشویق ظرفیت خود شفا از سلول های کلیه را تحت تاثیر قرار. همانطور که بیشتر و بیشتر از سلول های کلیه را تحت تاثیر قرار بازگرداندن کار، بیماران کلیوی به تدریج افزایش خواهد یافت.

روش های فوق برای نفروپاتی دیابتی در بیماران با 14 درصد عملکرد کلیه معرفی شده است. برای به دست آوردن یک برنامه درمانی شخصی، شما می توانید پیام زیر و یا پست الکترونیکی asya.yue@mail.ru را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,14 درصد از عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: