چه گیاهان می تواند یک درمان خوب گلومرولونفریت
نوشته شده توسط : rshaole

چه گیاهان می تواند یک درمان خوب گلومرولونفریتچه گیاهان می تواند یک درمان خوب گلومرولونفریت

گلومرولونفریت است در یک زمان کوتاه مرگبار نیست، پس از آن مشخص شد که درمان به موقع. به تازگی یک بیمار یک سوال به ما از طریق ایمیل Asya.yue@mail.ru پرسید، که گیاهان می تواند یک گلومرولونفریت درمان خوب است یا نه. در اینجا ما در مورد این موضوع صحبت و من امیدوارم که آن را می توانید بیشتر بیماران در بیماری های کلیوی کمک می کند.

1. درمان عمومی گلومرولونفریت

گلومرولونفریت نفریت مزمن، و اساسی پروتئینوری بالینی، هماچوری، فشار خون بالا و ادم است. در طب غربی، به عنوان یک قاعده، در ابتدا پزشکان برخی از داروهای مورد استفاده برای کاهش التهاب و سرکوب سیستم ایمنی بدن، که می تواند شرایط را تحت کنترل نگه و کاهش علائم مرتبط با آن مانند تورم مچ پا و پا. دارو به طور معمول تجویز شده برای گلومرولونفریت عبارتند از:

کورتیکواستروئیدها

آنها می توانند مواد شیمیایی در سیستم ایمنی بدن که مسئول ایجاد التهاب می شود، مسدود کند. دوز این داروها باید کاهش یابد تا زمانی که شرایط را بهبود می بخشد، به عنوان آنها می تواند عوارض جانبی جدی ایجاد کند.

سرکوب کننده سیستم ایمنی

این داروها می توانند سیستم ایمنی بدن که می تواند به کلیهها آسیب برساند سرکوب می کنند.

مهار کننده های ACE

این داروها ممکن است کمک به بهبود جریان خون شده و باعث حذف نمک و آب اضافی از بدن است. به این ترتیب، جریان خون را بهبود می بخشد، و فشار خون تحت کنترل است.

با این وجود، مواد مخدر مذکور تنها علائم لوپوس را درمان کنند. علاوه بر این، آسان به عود. تحت این شرایط، درمان رادیکال و طبیعی مورد نیاز است. درمان گیاهی است که به شدت توسط کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری توصیه می شود.

با این وجود، مواد مخدر مذکور تنها علائم را درمان. علاوه بر این، آسان به عود. تحت این شرایط، درمان رادیکال و طبیعی مورد نیاز است. درمان گیاهی است که به شدت توسط کارشناسان در نفروپاتی بیمارستان شیجیاژوانگ توصیه می شود.

2. گیاهان چینی برای درمان گلومرولونفریت

طب گیاهی چینی در بیمارستان ما یک درمان سیستماتیک، که هدف آن تنظیم سیستم ایمنی غیر طبیعی، ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. در این روش درمانی سیستماتیک شناخته شده به عنوان سلول های بنیادی، که ترکیبی از داروهای سنتی چینی و طب تکنولوژی مدرن است. شما می توانید مدارک پزشکی خود را به پست asya.yue@mail.ru ارسال و یا با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم صحبت کنید.





:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,گلومرولونفریت درمان,درمان گلومرولونفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: