آیا ممکن است برای بیمار ESRD برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

آیا ممکن است برای بیمار ESRD برای جلوگیری از دیالیزآیا ممکن است برای بیمار ESRD برای جلوگیری از دیالیز

من از بیماری های کلیوی با سطوح بالای کراتینین هستم، یک دکتر به من گفت که بیماری من است به مرحله نهایی پیشرفت، اما من هیچ نشانه عمده، کم خونی و تنها سطوح پایین کلسیم ندارد. من می خواهم بدانم اگر من شانس برای جلوگیری از دیالیز دارند؟

به طور کلی، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage، دیالیز، آنها باید به منظور کاهش این علائم آنها رنج می برد. با این حال، برای پرونده شما، من بسیار خوشحالم به اطلاع شما این است که هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد.

چرا شما، به عنوان یک نارسایی کلیوی مرحله نهایی بیمار، شما هنوز هم شانس برای جلوگیری از دیالیز دارند؟

در حالی که شما در آخرین مرحله بیماری کلیوی هستند، اما، شما به عنوان گفت، که شما در حال توسعه هر علائم جدی است، مانند تهوع، تنگی نفس (فقط به نظر می رسد این مشکلات، شما باید دیالیز حق دور شروع)، بنابراین اگر شما می توانید برخی از دریافت دیگر درمان مناسب به شما کمک کند جلوگیری از بیماری است که خود را بدتر از آن، پس از آن یک فرصت بزرگ برای جلوگیری از دیالیز شما داشته باشد.

همانطور که می دانید، دیالیز یک روش صرفه جویی در زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، می توانید به نارسایی کلیوی را درمان نمی کند، و می تواند عملکرد کلیه در همه را بهبود بخشد. بدتر نشده است، آن را می تواند کیفیت زندگی تاثیر می گذارد و کوتاه شدن عمر، بطور قابل توجهی با توجه به عوارض. از آنجا که بیمار شما بهتر استفاده از این فرصت برای بهبود وضعیت خود را از بیماری، به طوری که شما می توانید بدون کیفیت دیالیز زندگی می کنند.

در کوتاه مدت، در حال حاضر، شما هنوز هم هر گونه علائم و ناراحتی شدید توسعه یافته نیست. اگر شما می توانید محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده خود را خوب است و بهبود آن بر این اساس، شما می توانید شروع دیالیز اجتناب کنند. بنابراین، مهم است که برای شما به یک روش سیستماتیک در زمان.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بدون دیالیز,دیالیز,کلیه bolzen ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: