دیالیز برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 مفید است؟
نوشته شده توسط : rshaole

دیالیز برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 مفید استدیالیز برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 مفید است؟

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و کراتینین من به 7.9 افزایش یافته است. دکتر به من به دیالیز توصیه می شود، اما من نمی خواهم آن را بپذیرید. دیالیز برای من مفید است؟ گزینه های دیگر برای من وجود دارد؟

در بیانیه خود را از سطح کراتینین خود را بسیار بالاتر از حد معمول. سموم، باید آن را توسط کلیه ها، که در آن در حال افزایش است حذف -50٪ از عملکرد کلیه مرخصی است، تنها 30٪ وجود دارد. در مورد شما، از آن زمان برای شما به درمان مناسب در اسرع وقت شرایط ادامه به تحول، به شما خواهد شد با دیالیز در آینده نزدیک مواجه است.

دیالیز برای درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا مفید است؟

دیالیز می تواند برخی از علائم را کاهش دهد، اما می تواند به نارسایی کلیوی در علل ریشه ای آن را درمان نیست. اگر چه می تواند برخی از سموم را حذف کنید، درشت مولکول سم در بدن به صدمه به کلیه باقی مانده است دوباره. علاوه بر این، می توانید از قدرت بدن را حذف کنید. مدت زمان طولانی برای او. بیمار ضعیف تر و ضعیف، سیستم ایمنی بدن را کاهش می دهد و کمتر خواهد بود. آن را به آسانی می تواند عوارض جانبی، مانند بسیاری از خستگی، کاهش اشتها، و دیگران. هنگامی که برای شروع دیالیز، اگر هیچ راه دیگری وجود دارد، لازم است به بیمار به دیالیز اغلب، بنابراین ما بیمار به آن را ارائه نمی دهد.

گزینه های دیگر وجود دارد برای بیماران نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا؟

یکی از برای درمان بیماری های کلیوی مهم ما Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، است که در طب سنتی چینی بر اساس و مربوط به شیوه ای رزرو شده است. ما آن را برای کمک به بسیاری از بیماران از 64 کشور برای بهبود عملکرد کلیه و خلاص شدن از دیالیز است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,چگونه برای کاهش کراتینین,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: